9.12.2006

因為911..


都講過,有些微不足道的事情,但發生係「大日子」,一到過時過節,什麼紀念日,你就會自然想起!

五年前的九月十一日下午,我拍攝的電影「男歌女唱」,只剩翌日的拍攝,當時我是「嘩嘩嘩」的其中一個主持,無錯,就係同阿澤果期!我請假出去拍戲,戲拍完後,原則上我應該返回自己電台主持岡位;於是我下午番電台搵當時二台渣fit的一位高層,商討我幾時再上班的事宜,但對方支吾與對,唯唯諾諾,顧左右言他,我心裡已知道佢想話 「叫我跟住唔駛返!」當時年氣盛的我,覺得對方好無用,做到咁高位,連呢d問題都唔識處理,於是你唔講我自己講「其實個節目係咪唔駛我喇?!」,佢當然時繼續支吾與對,唯唯諾諾,顧左右言他,我心裡面覺得對方好廢,同你合作真係貶低我,如果我再唔走,就會開聲X佢!於是我就係咁離開左「嘩嘩嘩」,之後每當夜闌人靜,當那色士風無幽幽的響起時,我總會想,如果唔係佢,我今日成就會唔會唔同,會唔會變到阿澤咁(其實我好唔恨);老實講,第一次做電台純係因為心願,拍茱麗葉時膽粗粗同君如開口話想做,跟住李力持又要去拍「少林足球」,就係咁樣就入左做,做左差不多一年,又覺得自己仲好想拍戲,又難得有機會拍,咁咪請假走羅,做過咪算羅!今次再做番電台,我當係一份職業,我每日都想,點可以令自己份職業變成事業,心態不同,想法也改變!所以今日再想起這件事,這個人,我終於明白問題是在於自己!如果我緊張份工,我個上司就算點無能,都唔可以開口話佢知,更加唔好係個樣到寫住「你好廢!」,正確方法應該係想出一個解決方法,唔覺意pass俾佢,當係佢自己諗到,令到佢變成你恩人,咁就雙贏局面!其實邊個係邊個恩人,大家心照不宣啦!
對付廢上司只有一個方法,就係快d變成佢上司,所以首先要唔好俾佢趕走!叻過佢一d都唔出奇,但更加叻係唔好俾佢知道你叻,大智若禺!唔怕會教精佢,佢無左你唔得,佢上自然會帶埋你上,做到一人之下,萬人之上絕對唔錯啦!『世界之最攀上更空虛』(隨意門 Y)

講番五年前,好記得夜晚係去新伊館睇「絕世名伶 范曉萱 」,當時大S、細S仲同佢(S O S)唱OPENING,兩S都完全唔掂!睇完出黎,d電話聲未停過,全部都係講「世貿俾飛機撞!」,無人再講過個演唱會!
其實當年個演唱會未算好精彩,但永世難忘,咪又係果個道理羅!因為發生係911果晚丫麻!咁大家以後唔會唔因為911想起 關海山先生! 蝦叔 R I P

12 comments:

Anonymous said...

I totally agree with you. I'm the one who easy to forget things and people. I can't remember what I did last Sunday. However, Sept 11, 2001, it's part of my memory. I still remember the plane, world trade center, even what I did that morning. Five years already, we all change alot. Five years ago, I still said "I love Canada, I will stay here forever." Today, I am moving back to Hong Kong next week. Never say never and forever.

Anonymous said...

係喎...你唔提都無留意添!!!

Brenda.66 said...

I live in Chicago. I still remembered what happened five years ago. Just like yesterday.
I don't like today (9/11) not just because all the media keep reminding us about what happened. Also, it reminds me how I was worried by someone in Hong Kong but today he became a strange who loves somebody else but me!
珍惜你的一切, 他/她不是理所當然.

Anonymous said...

好彩你返左黎做。。。

Anonymous said...

好幾年我每個月都會同一班朋友去搵間餐廳食晚飯。 去過的地方數之不盡。
但我們永遠記得那晚在那處食飯。
睇完United 93,自我沈澱了大半小時。
太接近事實的戲不是散場後嘻哈走人了事的。

Anonymous said...

唔怪得知當年你做"嘩嘩嘩"做得好地地忽然又冇做, 原來比人......
回想當年節目, 阿澤就好似宜家個阿田咁做下
把, 講野又講最少, 主力都係你同三姑帶出話題, 不過阿澤有時都有啲金句, 好似
"豬扒都變雞翼" 等等等等.....

Anonymous said...

發覺你好鐘意節錄eason d歌....
唔知你係鐘意聽eason唱歌..
定係鐘意wyman既詞呢?

Anonymous said...

朋友二號----->
911的第二日是912,是哥哥(張國榮)的生日

Anonymous said...

年少氣盛, 很多人試過。

幾年前, 我更在老闆面前將他們臭罵一頓, 他們目瞪口呆, 但我繼續罵下去, 直至順氣為止。
雖然最後他們都繼續請我, 也不再敢惹怒我, 但現在回想, 覺得當年好傻, 傻中帶堅。

現在圓滑了很多, 這就叫成長吧~

當年 911, 望著電視哭起來, 所以至今, 甚少回憶當日畫面, 好痛苦~

Anonymous said...

對呀對呀!怪不得當年無lala唔見o左你啦!幾唔慣呀!老實講,我追住聽,都係因為你同三姑令我笑爆肚咋!其他o野,就無謂評論啦!加油加油!

Anonymous said...

對呀對呀!怪不得當年無lala唔見o左你啦!幾唔慣呀!老實講,我追住聽,都係因為你同三姑令我笑爆肚咋!其他o野,就無謂評論啦!加油加油!

Anonymous said...

i'm sure u have now gained a lot of radio fans since you come back to 'he she hit'
[i'm one of your little fans too :) ]