9.18.2006


本來想肆無忌旦狂睡,但突然覺得世事邊有咁就我架!都講過,梗係我想狂睡,就會鑽牆,又或者有突發工作,又或者有親朋突然有事找我,越想越不安,太有組織去放肆都唔係咁岩我,我都係即興放肆岩d,仲要係放肆完先發現自己好放肆!我較定響鐘十點響,之後有人打黎搵我「喂!未醒呀?」 「唔係呀,十點醒左啦!見無乜野咪訓多陣羅!」 咁可能仲可以訓多d!
以上是一個好疲但無法入睡的男人自言自語,希望想多d,可以容易d入睡,但偏偏越想越精神!
失睡的另外一個原因是今日看了一本未出版的日本翻譯書,其內容縈繞著我,但最痛苦莫過於現階段不能透露其內容,但絕對值得期待!不過如果閣下是80年後出生,呢本書你未必有共鳴!我呢d死老鬼就中晒!剛剛先同年青貌美的ANGELA講開,點解我要去睇MADONNA,其實除左朝聖,還有是實現童年夢想,用消費去實現夢想,証明自己進入某個階層,同點都要渣一次保時捷的心態差不多,在「LOST IN TRANSLATOR」內,這種行為被認作是進入「中年危機」的通行証.....講到這裡我開始覺得好悶同好精神,我覺得我絕對需要「肆」,但並不是「放肆」,是「食肆」,好想食個早餐A,嘆杯奶茶,睇下報紙,同D伙記吹下波,吹下馬,研究下豪情版,今朝都幾涼,出街一定好舒服.......

5 comments:

Anonymous said...

灘叔叔
雖然我仲讀緊書 但係我每個weekend都有類似的遭遇
早上10點我醒左 不過又可以繼續訓
咁我就會想---
1)難得可以訓耐D 梗係繼續訓
2)難得今日可以全日都得閑 梗係早D起身用盡距

想下想下 時間就咁過
最後我既無得訓耐D 又無得用盡時間 xD

Anonymous said...

Unkle Beach 有機緣的話...可否介紹o個本書o黎睇o下? 因為我都係80年代的人喎,會有同感的! THANK YOU
~BJ oe~ (^0^)

Anonymous said...

係你年事漸長唔駛瞓咁多,定係有事在心頭瞓唔着? 不知是否轉天氣,最近經常覺得好攰,成日想瞓。
「用消費去實現夢想」這句好中呀! 尤其我呢啲稍為有少少經濟能力的中年,想去邊、想食幾好、想買乜只係諗吓就去馬,絕不屈就自己。

Anonymous said...

朋友二號-->
灘叔,可以的話,係個BLOG到介紹吓本書.
星期日咁好天,我去咗曬日光浴,好正好正

Anonymous said...

亞灘:
唔係導彈女:
你好似好耐無探你個打令"mimi,
幾時幫佢影番幾張相,
我好鍾貓咪個瞓覺樣.