11.10.2006

西婷



第一次見西婷的時侯,她只有三、四歲,我是因為認識大她十年的哥哥,偶意到他家裡作客,問功課時,常常會跟可愛活潑的西婷玩耍,其實那印象已很模糊,但大多數小朋友都是活潑可愛,這樣形容錯的機會比較小。

一別二十多年,如今西婷已年近三十,但樣子仍然很年輕,看上去似二十五歲左右,事實上,西婷說話的聲線、語調、及至用詞,依然像個雙十年華的小可愛 「鄒凱光哥哥,吳君如姐姐幾時番電台開咪呀?」
我故作不滿 「家下夜夜開放好難聽咩?!一定要聽番吳君如咩?!」 西婷梨渦輕笑「你節目一陣先講丫,我想問吳君如姐姐幾時番黎開咪呀?」 「佢應該無咁快..」 「唔該...」 「咁妳而家可以講我知覺得我節目點啦?」 「我唔知呀?」 「妳照直講啦 」 「唔可以照直講....因為我都無聽過...」 我登時「哇~嘩」跌落地之際 「太夜...要訓聽唔到...」 「妳可以聽重溫丫!」 「係喎.....咁你俾你ACC我丫」

我笑住寫俾佢,覺得西婷好像被魔鬼污辱過的小天使,純品中滲透著一絲絲邪惡感,巧合的是西婷確是位白衣天使,護士工作對西婷而言,就只是一份工作而已,無需特別感情,愛心,完成職責就收工。

「有晚有對夫婦新婚,第一次洞房,丈夫之後下體流血黎求醫,我叫佢羅出黎俾睇下.... 我同佢劣個龜頭出黎... 哦.... 先生你包皮過長,做左手術先再造愛啦!」

試想想一個以天真可愛的表情陳述這件事,手還同時在比劃著過程,我可以點反應?!

西婷!妳係咪玩我!?

之後聽到她與哥哥的對話 「哥哥,我best friend嫁左個有錢佬,佢老公好快就死左.... 佢會仲有錢... 咁後生就發達!」

「哥哥,我份功課你二十號一定要做好!唔遲交得!」西婷哥哥是個學貫中西的專業人仕,哥哥肯定地回覆「十九號俾妳!」,我終於忍不住開腔「妳阿哥幫妳做master份功課?」 「唔係點pass到呀?!」 「咁妳master到都無用架,妳跟本唔識!」 哥哥插嘴 「做左都唔會識架!」 「呢個咩道理呀?」 「考master我俾錢架!」 「咁又點呀?」

兩兄妹對望一笑,同時擺出一幅「你係明就明,唔明點講都唔會明」的態度,再沒有跟我討論落去,而哥哥就倚在西婷的手臂小睡,突然,西婷不顧哥哥彈起身,不知從那裡找來一疊東西 「你有冇去過迪士尼?」 「香港冇去過!」 「點解喎!我去過五十幾次,我九月買左個PASS,個個禮拜都去」

西婷喜孜孜展覽她的珍藏迪士尼襟章時,她的可愛純真,把之前的邪惡感全洗去,她不是魔鬼,也不是天使,但只是一個她希望「最好死係迪士尼,唔得都要係迪士尼搞葬禮,D骨灰放落煙花到射上天!」的簡單可愛妹妹。


離開時,西婷甜到漏入梨渦的笑容,輕輕揮著手「鄒凱光哥哥,你知道吳君如姐姐幾時番黎開咪,話俾哥哥知... 哥哥,你知道要第一時間話我知」 西婷以無法抗拒的懇求眼神望著我,「有消息第一時間通知妳!」 「thank you,咁我以後捱眼訓聽一陣你節目啦」

「真係多謝晒!」

不過西婷,我估妳要有排等,亦都希望妳聽得多我節目,會慢慢愛上~ Yeah~~

12 comments:

Anonymous said...

haha, i'm a nursing student, so i understand what u're talking about. after seeing so many "different" things in the hospital settings, u really get numb..things like that don't scare u anymore..and u're right also, it's just like any other job...people always think we have to "care" but we're just required to do our job and then go home..

i like this girl u're talking about..i have a lot in common with her..because one question i always want to ask is "when is 3 Gu coming back!?!?!"
p.s. not that i dont like ur show..but i just love 3 Gu..

Anonymous said...

哈哈"最好死係迪士尼".........

Anonymous said...

Interesting story...

That is a typical HK story..

HK is full of this kind of boys and girls...

Enriching your "story" database...

Bye..

Anonymous said...

對海灣黎講
1個貌似25歲的女仔同妹妹仔無分別
仲比人叫海灘哥哥....暈得一陣陣啦
我咁大個人,都已經無比人叫哥哥好耐
兒時7-8歲
比我年紀細的都會叫我哥哥
以家都20頭,細我幾年果d都唔會叫我哥哥啦
就咁叫英文名 花名就算數...
突然有個女仔叫自己哥哥
真係.......難得到爆.....
難怪你興奮到要寫文XDDD
龜頭果個故事,我都聽過好多次
係d女仔覺得新奇...其實都無咩特別
仲要係個20尾女仔講,未見過人世咩
哈哈哈
乜以家考master可以請槍手架?
如果係的話,我考個學士返黎啦不如
世風日下啦,只係叫女仔聽自己節目
我地呢d閒人,唔洗聽啦
\ 0 /

Anonymous said...

如果有個朋友係天使魔鬼混合體,跟她說話的話,我驚自己會精神分裂。
你位西婷妹係咪雙子座的?

Anonymous said...

海灘,
我幻想到當時情景一定好溫馨(友+親)情, 好sweet呀!

Anonymous said...

只可以又再講一次:

呢個世界真係咩人都有~

Anonymous said...

每個人都係天使+魔鬼架....

無話咩性本善性本惡ge...
睇下邊面develop得好d ge姐

咁先叫做「人」丫ma...

善同惡 根本係要並存ge
唔係個世界會失衡ga

****************************

就算真係有天使
係呢個社會都生存唔到la...

根據「survival of the fittest」的進化論原理
絕對天使同絕對惡魔應該都係n年前死哂架喇=v="..哈哈

Anonymous said...

其實.....你同西婷.....有冇機會呢呵?!

moorl said...

dear jill, i don't think people demand the "caring" to be basis, or some "extra" effort", of your work -- just that it's a basic tie-in to matters of health, life, death. perhaps you would feel a bit differently, if you're on the receiving end.

generally speaking, it's the nature of corporatization of medical care. and like any line of work involving INTENSIVE customer service, when you APPEAR to care, you get more repeat business (if they live through it first, cough cough.)

just my 2 cents.

Anonymous said...

哈 ~ 呢篇野好 warm ar ~

Anonymous said...

世界就係咁現實,
人就係要大,
天使定係魔鬼都係視乎對著什麼人什麼事!!!
最緊要大家都開心又無傷大雅, 何樂而不為;p