11.02.2006

仲有邊度痕




搵個情人難,搵個「祖利亞」仲難,搵個好員工好難,搵個會做得己「祖利亞」更難!以前大家都會叫saloon內的junior做「洗頭仔」、「dog仔」,我一直叫佢地做「祖利亞」
呢個譯音係來自好多年前有套電視劇叫做「飛越十八層」,裡面主角鬧人就會話「祖祖你呀?!」簡直係樂而不淫,簡單又有力,用幾重語氣講,都唔傷身,但入肉!

對住junior,有時真係唔講句「祖你呀!」唔得!

基本上祖利亞最主要的工作得一項,就係「洗頭」,我認為一次愉快而享受的洗頭過程應該是,我躺在洗頭椅上,閉眼養神,適當的水溫及按摩技術,讓我獲得十五分鐘的安逸!可惜大部份的祖利亞,總會在你想休息時問「D水溫岩唔岩呀?」,你答與不答,佢都會過多一陣又講「我而家幫你洗一次頭先.....」 我曾經唔好老脾反問「你不如唔係幫我洗一次先講我知啦!」 但咁做仲蝕,佢會不辭勞苦追問「先生,你想洗多次....?」
我仲邊敢再答嘴丫!跟住就係主菜對白「你有邊度痕?」 就算我答「無!」,過一陣佢又會問「仲有邊度痕?」 電影「同君蜜友」內,梁朝偉被個祖利亞不停問「仲有邊度痕?」 偉仔忍唔住答「仲有屎忽痕!」我每次睇都覺得大化人心,我亦都試過咁答d祖利亞,點知佢竟然仲笑,我感覺到佢張開口,口水花如甘露般墮到我面上,我想過即刻彈起身,但咁做會成身濕晒,於是我唯有選擇d水花是來自水喉....

仲未完....跟住「我幫你落d護髮素」,祖利亞其實係問緊我d頭髮,所以我可以唔回答,但跟住佢會再問「同你按摩你介唔介意?」 佢問我條頸,咁我條頸咪郁下當答左佢,「按摩額頭同頸你介唔介意」
我唔想 去剪頭髮會惹上仰鬱燥狂,所以仍然講笑「最好踩埋背丫!」,跟住水花在降落面上,好正!

唔好以為我淨係識投訴,我其實每一次洗頭前,都會講得好清楚「個頭岩岩洗完,唔痕,有問題我會出聲,我想訓!」 但講完仍然會被「d水溫岩唔岩.....」同埋仲會加影「噢...sorry,整醒左你....」
成日同自己講,如果佢地夠醒,就唔係「祖利亞」,係「仕歹辣匙」啦!所以係應該忍?其實遇到水準低的祖利亞是應該的,能夠遇到個超水準的,不說話,洗頭、按摩技術一流,細心,冷氣不能閂細,就多加一條毛巾在你身上,洗完頭會把瓷盆內的番泡沖走,免得安發出刺耳的仆仆聲,我可盡情享受,只擔心訓著發出鼻鼾聲擾騷到其他人,起身時,發現她是位青春性感,樣子甜味,打扮入時的祖利亞,遇到這種世界級的祖利亞,比中三TT更難,好彩我都中過,平時一個月剪一次碼髮,我為左呢個祖利亞,九日就去剪一次,因為我唔多d去享受,好快就會無,祖利亞係世界上,除左賣淫外,員工流失得最快地方,捱三四年祖利亞先可以做仕歹辣匙,到時隻手都洗到爛,三四年時對年青人黎講,係終身監禁,黎賺左個Drag Lock頭就走架喇!有d就俾artist睇中,轉去做佢地助手。

聽過這樣的一個笑話,某藝人的助手從前是祖利亞,助手經常犯上大意的錯失,藝人每次都問佢「你有邊度痕呀?等我「?」下你丫!」

做咩助手丫,如果仲係做祖利亞,已經昇左做仕歹辣匙啦!

10 comments:

Anonymous said...

除咗祖利亞,仲有油站、7仔、OK、屈臣氏、萬寧等等嗰啲所謂服務性行業嘅阿姐,全部都係公司唔知邊派training program倒模的訓練出來。
唔理顧客買與否,都要講晒啲指定對白。
擺明要測試顧客啲EQ。

Anonymous said...

hahaha睇完笑死左~~~~

Anonymous said...

曾經遇到一個好細心的祖利亞, 每個洗頭步驟都好有心機。

後來, 髮型師跳糟, 我也跟著髮型師走。
兩年了, 每次理髮, 都會想起那個祖利亞。

Anonymous said...

剛見證左位祖利亞昇左做仕歹辣匙.....好戥佢開心~~~~

Anonymous said...

好發人心省的一篇.....

Anonymous said...

祖利亞....一句祖利亞
可以發洩情緒之餘,又唔會太失大體
而且仲係人地英名拼音黎...絕!!
講起洗頭,成日都問我邊到痕
大佬呀,訓係到,個頭又微微向下跌
你要我開口講野,就好似比人拉緊塊面
把口仲要格硬郁一樣!!!
有d人好受得太陽穴按摩,我就次次都唔要
因為我覺得好頭暈!!
有時個場爆人,髮型師又未得閒
成日叫個祖利亞洗多幾次水
雖然我聽唔到呢個order
但佢番洗1-2次,已經知咩事!!
洗到我興興地,我就一句頂落去"洗夠未呀,我有少少頭痛呀"
佢先好心抹乾頭比我坐,我完全唔介意要等囉,但你係咁洗,洗到個頭都暈埋!
妹妹仔祖利亞?我成日都見到d女仔個頭爆哂 金哂 飛起哂 成個TB咁,次次都係咁
完全無d溫柔少少既女仔幫我洗!
或者可能溫柔既女仔,都唔做洗頭妹!
我成日都希望.有個女仔長長頭髮
而且又紮條小馬尾,跟住穿著圍裙
輕拍床位叫我洗頭....全是幻想
講起行去床位洗頭,我好討厭佢地手指指.成日指住個盤,好似叫狗仔去小便咁...
有時又卒下隻眼.心諗有眼屎點算...
喂喂喂,我唔明咩叫做仕歹辣匙???
style??

Anonymous said...

而家仲慘,掂一掂你個頭,驚死整髒自己隻手

栗子 said...

我通常都係點下頭~ 唔 咁~~
之後個祖利亞 多數都唔會理我 ~~
由我閉眼養神 ~~

Anonymous said...

小子"
我仲慘 " 因為身型矮小 "
洗頭果時成日叫我訓高d"
真係好無奈囉"點高d呀"
我係咁高就係咁嫁na ~
你睇唔到嫁咩!我以經訓到最高嫁na ~

Anonymous said...

你寫得好好笑呀...
最憎d祖利亞問三問四...洗緊頭d水係咁沖緊耳朵..好難聽得清楚佢問咩講咩...
有次洗洗下頭個祖利亞問我:你係邊間剪?
(心諗係你度洗埋頭唔係你度剪去邊度剪?)
我就話:咪呢間lor~
祖利亞:下?即係邊間呀?
我就興興地話:你呢間呀!xx salon呀!
之後佢就冇再出聲,直至洗完頭佢再問多次:唔好玩啦啦!你即係讀邊間學校je?

我個刻先知原來佢係問我係邊間"讀"唔係問我係邊間"剪"...真係吹脹....=="