3.02.2008

Forget HK



想了很久,最終還是以這個為題,可能是時侯我要「爆」了!

我是那種燒到眼眉至會識驚,至會長進的人,不過我相信大部份人,唔到「死期」,都唔會開始自救行動,十年前,眼光遠大的人,都知道北望神洲是未來唯一出路,可惜我受大英帝國教育成長,實在無法接受祖國的事、景、人,我一直抗拒,因為我知道其實是逃不了~`




火燒到眼眉了,連我這個最classic「香港仔」,都覺得香港差不多了,最美好的都已過去,完了再開始,作為一個「香港仔」,可以到倫敦再開始嗎?可以到紐約由頭再來嗎?可以去的,就只有你暫時還有小 許優勢的地方,以大石壓死蟹姿態,強行霸個位,然後 就睇自己造化....
就是如此這般簡單!DEAL or NOT DEAL ?!


你信唔信都好,陳冠希最喜歡城市係香港,佢講過「如果呢個城市唔逼佢走,佢願意留係度一世!」,唔好噓佢!因為你噓佢即係噓埋我! 香港點悶,我都好希望繼續留低!



公寓早餐食到十點,我九點半落到去,佢連碟都無晒,千辛萬苦搵到呢隻俾我,後來我發現,放咖啡都係用呢隻碟,Forget HK?! 我好掛住香港d 「餐蛋麵同凍奶茶」



如果你愛一個城市,一別幾年,你總希望四處逛逛,看她的變化,可惜未夠鐘開會的我,寧願留係房聽歌,上網,都完全無興趣接觸這個灰矇矇的城市....

其實我當時想第一時間把這種感覺up-load上黎,但blogger在北京是blocked的,還有 APPLEDAILY、YAHOO HK、馬會.....Forget HK?!我好掛住係香港的真正自由























沒有去「鳥巢」,只有開會路經時,發現這個將會是未來北京LANDMARK的中央電視台,是很宏偉,但我仍然是掛住香港的 如心廣場.....

北京天氣尚算舒服,這是唯一好感,但 除非有人可以完全解決我的「觸電」問題,否則我仍然會以「被靜電滋擾引至精神緊張」為理由,希望可以豁免上京,至小爭取到冬天可以豁免,其實香港濕濕地咪幾好,Forget HK?!我好掛住係香港可以放心四圍摸~~`

還好今次是business trip,由朝做到晚,做完就訓,否則好像昨晚收工後,我本來出去找北京的相熟,但的士走在偌大寂靜的公路上,我還是想回去,回到公寓,我發現想回去的,是香港!




我寧願早機去,晚機返,齋做而唔玩,都不情願留在那裡 想念家鄉~~`
FORGET HK?! Wrong Wrong Wrong!

16 comments:

櫻記士多*Ada* said...

咁你有無掛住我地先...!
Weclome back Weclome HOME (HK)

Anonymous said...

曾走遍了不下三十多個國家,最愛依然是HK,而且感覺隨著一個又一個trip變得陪加强烈。

Anonymous said...

人生就係咁... 為時勢所逼﹐想唔跟住deal都唔得啦。Deal!~

Anonymous said...

其實,有空四處走走,你才會發現,你更愛香港......
很多喜歡四圍流浪的人都說走不是因為討厭自己的home place,而是為了實踐"離開是為了回來"的情懷,喜愛那種i'm back的感覺......
怎看都像偷情過後倍加感到家的溫暖 =]

Anonymous said...

-helenato-

我都好掛住台灣架,
早餐有:
蛋餅同綠茶,
係我嘅最愛,
仲有大腸麵線,紅燒牛肉麵...
好在hk同台灣近,
得閒可以過去逛下搵朋友.

Anonymous said...

偶爾間看到這個blog...
我不認識你,卻想留一點說話...
北京,我是很喜歡的!!很羨慕你能到那裡走走...不過我也明白,那不是自己的地方,即使龍床有多好,也不會及得上自己的一個狗窩!!下次再出trip時,想想自己有一個溫暖的家等著你,時間可能會快一點過!!!

Anonymous said...

我冇去過旅行,所以唔知掛住香港既感覺
anyway,歡迎你返返黎香港喔~~

Anonymous said...

hi, unclebeach, first time posting here...
when i read this blog, i've just talked with my mom in hk and she's afraid i won't go back after graduating...and i told her, "i miss ya and hk is always my home". what makes hk unique is the people and culture.

Anonymous said...

但願我生生世世都係香港人!
香港好!
Love Myself Love HK~

Anonymous said...

我都好鍾意香港.

Anonymous said...

Yeah!! I like Hong Kong :>



WendyH

CellCell said...

I love HongKong too!

嫁o左去美國 over 年半~ 如果我係住o係 bay area 就好喇, 可惜唔係... 好掛住無乜靜電o既日子...

成日比靜電電,真係攪到人都癲~ >_<

Anonymous said...

話咁易Forget咩, 一睇就知道你幾咁愛回家啦~~~寧願頻撲啲都要返到HK先休息。

Chi said...

Last night I looked in to the mirror and told myself "October 2009 I'm going back to 香港" (I've been in UK since I was 8yrs old)

I was shocked when i read your article and it made me smile, I really MISS HK. I was born there and i need to go back. I just need time to build a career when i go back.

Hopefully I'll get to meet you Unkle.

Its good to know what your heart wants

Anonymous said...

我都好掛住香港,因為我住在美國的Boston.不知道香港現在變得如何呢?我上網看新聞知道這幾天的流感很利害。請保重身體!

Anonymous said...

好久不見, 突然又來留言, 只因欣賞classic 香港仔的誠實。

如果3年一個generation gap, 我同你都差起碼4個 (假設你係3x 未到4字頭)...haha, 但係我想講的係, 我們這一代, 即所謂大英帝國尾班車的80-90年代人, 所感受的同你係好唔同, 我覺得係唔應該太計較大陸有什麼不好(鬼唔知香港好咩!!), 因為在這個慌亂的時代, 作為地球人, 可唔可以學會接受、適應, 再加點推動, 而不是"噓"。 我當然唔係什麼愛國份子, 亦不是聽得多國歌而彿然愛國, 我只是愛我們的地球村。

可不可以放下種族、國界, 向世界大同出發 ??