3.27.2008

Be Careful Li


我一直認為張愛玲係未死,佢只不過改名換姓,以另一個身份係凡世繼續享樂....而好明顯,李燦森就係佢扮



不過既然你改頭換面,都係想過而家d快樂生活,我又放過唔踢爆你!


不經不覺已經識左燦森十年,佢除左紋身多左好多外,其他都無乜變過,仍然係第一日我認識的「傻森」,不過家下佢做埋巡迴DJ,再改名為「李小心」 ,咪就係 DJ BE CAREFUL LI! YEAH`~

除左傻,佢仲好瘦,係好X瘦,瘦到可以著女友條褲,仲竟然有鬆!真係離晒大嫂 !

點解無端端提起佢,因為我終於搵到呢個『奇人』上閒談,大家密切留意~`

13 comments:

櫻記士多*Ada* said...

李燦森:起初我只覺得他怪,加上他拍了一些變態的角色我更覺得他怪,但是近幾年他拍了些很帥氣的廣告;也有些不錯的電影演出,使我對他改觀原來他不單瘦也很有生意頭腦還可以好型!

Anonymous said...

Good!!
期待~~

Anonymous said...

哈哈 !!!! 好野 ! 我中意李燦森....哈~

sugar19sugar

Anonymous said...

好野呀!!!!十個期待呀!我是Sam的超級fans唷……雖然他怪, 但就是喜歡他夠怪!謝謝灘叔邀請到他上節目,當然,我也喜歡你的唷, 呵!

Anonymous said...

最後幅相好似男歌女唱裡面噶king wong

Anonymous said...

張愛玲條頸長啲﹐比Fiona還要長呢...

Anonymous said...

the first movie that really made me notice him was gen-x cops...then i took a glimpse of his character in fruit chan's 去年的花特別多...

he's a very rare talent in hk. 開多d好戲俾佢拍啦灘爺!!!...

p.s- the name sounds good eh?! :D

-jaymee

Anonymous said...

-helenato-

張愛玲同李燦森
呢pair竟然可以cross over,
外觀睇,
唔會皆因個女"女生男相"罷.

Anonymous said...

oh, so 午夜閒談 is actually a pre-recorded? i thought it was a live midnight programme on saturday!

Anonymous said...

李燦森咁瘦, 唔知係咪怕好似以前咁肥呢 ? ! ? !

Anonymous said...

點解呢篇blog label 咗「經」嘅??

Anonymous said...

佢真係型到癲...
不過灘叔,張小姐同佢真係...
幾似.....

Unknown said...

估吾到中國的生物科技在早年已禁超卓~~
複製人外形吻合度 = 95%