3.09.2008

看不到碧咸...



其實我是有期望可以看到碧咸,可以入大球場曬太陽,是一件幸福的事,但要我付出成千銀去換取幸福,那就不是幸福,是辛苦了~` 幸好,整個周未都是跟舊朋友見面,我好快樂,好溫暖,相對起來,碧咸算是什麼,完全唔入流~~









恭喜妳,妳在最好的時侯,得到最好的東西,如果妳的姊妹可以再靚一點,再熱情七點,我的表現會更好,有時間想想吧!




很喜歡跟這班朋友去看騷,相機無電,無法呈現他們,當中有三個日本人,一個非洲人,一個台灣人,兩個香港人,一個廣洲人....好正的組合! 好久不見!大家好~`




老實講,入場時到見到彭建新,我認真想過是否應該離開,實在太老餅了!但質素與年紀是無直接關係,我看darf Punk,Fat Boy Slim都無跳足全場,但竟然被一班幾十歲阿叔搞到周身骨痛,高質素的東西,我們是無法抗拒的!





周小姐,很久不見~~

「妳有冇搞錯,仲未有相睇?」

「你等到死果日都唔會有!」

「咁妳同我影一幅,俾我番去key第二個人個樣上去!」



妳真係擘到個口咁大?!hahahaha~`

4 comments:

Anonymous said...

hi mr. chow
my name is yan and I m an art student from Toronto.
I m currently writing a research paper on transgender for my school project (also my personal curiousity)... and I would like to ask do I need premission of any kind if I would like to use your interview with ada in your program(The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert)that aired on 19thJan 2008? I just want to use the interview as part of my reference and case study... my topic is on transgender relationship to childhood and family...  the final paper is not planned to be used in any publicational purpose.

my email address is @student.ocad.ca , I would provide more information if it is needed. please give me a reply :)

oh and I want to say that your program in 903 is very interesting, thanks for that!
you guys being honest of who you are gives the show a lot of personality!!!

Anonymous said...

最後一張相,主角應該係右後方的那一個人,佢做比電電親的表情,做得好好。

Anonymous said...

hi mr.chow i think i mis typed my email address...
my email is:
ty04zk@student.ocad.ca
i m so sorry for the mistake
please kindly accept my apology and reply me if you can^^

Anonymous said...

嘩~ 周麗淇呀~
灘叔, 麻煩你同佢講聲我覺得佢好靚, 好鐘意睇佢做戲啦~
唔該哂~