3.20.2007

Flattered


我跟好友說 「有雜誌找我做人物專訪」 朋友興奮地追問「 邊本呀?」 「一本便利!」 朋友樣子即變「 唔係嘛?!」

可能大家的反應亦跟我朋友一樣,怎至乎中間會加多個粗口字,我其實無睇雜誌好耐,我跟本唔知道本雜誌幾有問題,再心想「係羅~`阿嬌事件,cream件...呢次出事~``」

於是我想盡方法想推左唔做,但對方態度並非一個壞人,再四出問訪,其他人對找我那位記者的評語都是「ok架!」 我心軟的老問題又出現,打電話想決絕推辭卻變成「我唔想扮鬼扮馬,我個image要decent!」 對方想了半秒便說「好的!我會準備岩你image 的打扮」 我突然不懂反應「喂!呢衫鬼咁馬六我唔著架」
「放心,唔會鬼咁馬六」

我試個做訪問得好靚上身西裝,但下身要著「孖煙囪」,又試過上身著豬肉佬背心,下身著睡褲,仲要抽開條褲,話要同下面張海報做個對照
但我是這部戲的導演,影幅咁相會唔會唔岩數呢?

「咁好笑D嘛!」




不懂拒絕人是困纏我多年的問題,「不懂Say No!之後就會Regret!」,我唔想重蹈覆徹,我決定去到d衫如果錯晒,又或者要我扮鬼扮馬,我就即刻轉身走,然後熄電話番屋企訓!

點知一去到拍攝現場,記者外有攝影師,仲有助手,女服裝主管,仲有化妝師


佢真人無論樣貌、打扮都十足十章小蕙,但由於急趕,影左佢最唔似的地方出來




嘩~`準備左四套衫我換,Agnes b都算ok喇~`

拍攝過程亦沒有叫我「笑丫...笑得好笑d...衰dd....咸濕d....賤格d好睇d...」,只是不停提醒要笑,我言帶挑釁「唔笑個樣好串呀!」 「笑好睇好多,唔會俾人誤會你惡死呀!」

訪問過程亦感覺良好,其實整個過程感覺亦很好,但離開時,我的悲觀思維不停告訴,就是要你更加失望、難堪,現在才給你感覺良好的錯覺~` 唉~`

我希望一切只是我的錯覺,我希望你應承過不會提及的東西,會有口齒~`

【一朝被蛇咬,十年怕草繩】

不要怪我

11 comments:

Anonymous said...

冇問題喎,正所謂小心駛得萬年船呀嘛...不過你有冇真係攞咗掌舵牌先 :p

Anonymous said...

祝你好運~~~~

Anonymous said...

beach: Pls advise the issue date for purchase. Must have to read it!

Anonymous said...

今朝, 你話"韓流怪客"男主角似麥包, 我覺得應該係做 "原罪犯" 男主角似啲. 即係同
全度妍做夫妻, 佢殺死老婆, 陷害俾人.

(淑)女(蘭)求 said...

本野幾時出~~~
等我買返本先
平時我好少買「便利」
今次為你破例1次咁多啦

aqua8080 said...

which issue will your interview be in? I will look forward for that, even so I seldom shop for magazines.

小朱飛刀 said...

"不懂Say No!之後就會Regret!"
我慶幸不太算是這類人,但這類人通常是有福的, 不用太擔心!(不過,事情已發生,只能向好的方向想吧!)
等看你的專訪!

Anonymous said...

整咩野唔見咗個吹水站0既?

Anonymous said...

寧願叫人保守秘密唔好講出黎,咁不如索性唔唔好將果件事講出黎咪仲好,咁矛盾架~~' 你實成世擔心佢爆出黎,無覺好訓:P

Anonymous said...

-helenato-

都無講佢地點解會搵你,
你人又心軟講完又後悔,
只有你做得到!


p.s.最近發覺鍾意左大熊貓,
肥o都o都攬住訓幾舒服!

Anonymous said...

好大陣仗~