3.01.2007

In~Out~In~Out~In.~「 」.~「 」.~「 」



春、夏、秋、冬,日出日落,時間每分每秒過去,卻又重覆地走到起點,好像一個賽車手,在沒有完結的比賽上,不停地走著同一個圈,既是起點,又是終點;我有一個未發表的鬼片劇本,某人不停重覆自己死亡前的一切,完了又是另一次開始,跟本永遠無終結的一刻,在結尾的一段是這樣
『HERE is the beginnig! Wherever you go!wherever you ' ve been!at the end,you 'll come back here,this is the End & also the Beginning .......』

小時侯不肯把舊衫棄掉,我跟媽媽說,這些東西在二十年後會興番,會好值錢!
可惜一個幾百呎的公屋單位,差點連人也無地方容納,何況這些「期貨」,可憐的我失去大好發達機會,仲要駛錢幫襯d貴到癲Vintage鋪頭,買番以前俾阿媽掟左果d衫,仲要俾阿媽見到我著呢d衫時話
「你著呢d舊衫,`總之以前d衫唔好掉啦!」

『追潮流』咪就係當你日跟夜跟,跟都有日氣咳,不情願地停下來時,發現自己一直想走在潮流最尖端,其實只是在沿地踏步,浪費青春。




現在的數碼相機出新款比手提電話更快,我質疑點解相機唔可以像手提電話,舊機可以trade in換新機,
令我們這些走在潮流側邊的人,可以大條道理換機,卻又不會負上浪費的罪名,又可以促進經濟,總好過而家新機唔想換,因為一跟落去就係萬丈深淵,但舊機又唔敢羅出黎用,雖然口說「沒所謂」,但始終會為「你部機好out」呢句而尷尬難堪。

而事實上,我的而且確是「OUT」,潮流已經番到起點,現在大家又興番用單鏡反光懷舊用菲林手動相機。






「唔知晒出黎張相會點呢?」 「遲d約出黎睇相丫」 「最後一張菲林喇」

我知道這些話終會有日回歸,但想不到是這樣快,從前二十年的一個循環,現在變成三五年,如果你仲研究邊邊數碼相機像數高,到你發現興影番菲林舊相機時,你正想接觸,其實已經又興第樣東西,可能是傻瓜機,可能是你現在那部out了被放棄的Digital Cam

知回頭,會是岸,昂然投入去這巨浪~~`

寫就易,要寫得出做得到,除非你是黃偉文~``

7 comments:

Anonymous said...

灘叔, 聽到你做晴朗, 真係成個人都醒神哂... 正呀, 我重回晴朗了...

有冇睇答問大會? 我想講o既係, 我覺得你老左應該會幾似梁家傑 ;p

不過都係唔好似佢好 d...因為佢講野都幾小家, 太個人主意... 而且... 唔出得大場面囉... 乜都係話佢會向邊個方向進發, 但又唔見佢講會實質做 d 乜...

睇完答問大會, 我都戥答問題o既人 (支力) 呀, 有冇睇到煲呔 d 面油本來得額頭有, 最後油到出個鼻呀...

ps. 袋巾成晚講住環保, 你估佢選唔到之後會唔會好似戈爾咁拍部 inconvenient truth o丫拿?

DOUBLECHIN™ said...

唔似唔似唔似呀~~~
unkle beach係唔會似梁家傑架~~~~ :'(
佢老左最多似秦沛 XDDDDD

Anonymous said...

我仲用緊傻瓜菲林機
每次旅行影相時﹐見十部DC都至有一、二部手動或傻瓜菲林機。
叫團友幫我映相時﹐佢哋好似已唔慣隊隻眼埋部相機度去睇﹐啲表情好怪。
但係睇用菲林和用DC曬出嚟啲相真係好有分別﹐無論部DC有幾多百萬、千萬像數。
仍然欣賞菲林曬嘅相﹐尤其睇影展時。

Anonymous said...

好羨慕你有部古董相機,有錢都買唔到...

Anonymous said...

其實我唔覺得有in左, 或曾out過, 呢d野其實一路有人做緊. 攝影或其他都好, 只睇你做呢件事的出發點為乜. 為潮流而做既大眾, 唔理潮流只為興趣既小眾, 駛乜咁執著自己是否擠身在in/out浪潮裡, 想做就做才是實際, 有自己style才真正算IN!

Anonymous said...

我都有呢部fed 5, 紅黑色, 好重不過好好玩: >

Anonymous said...

我也愛儲舊東西, 但有次被媽媽扔掉好多珍藏, 傷心了幾天....