12.12.2006

RM





國聯酒店,united hotel,聽講話全國第一間簡約主義的hip hotel,但係部電視唔係上牆LCD,已經Hip極有限啦,周未八舊水一晚,是否值得?真係見仁見智







北投春天酒店,我覺得,有私人浴池,我覺得休息一流,不過呢個係四人房,我一個人住,梗係舒服啦。所以我唔敢推介俾大家~~`

2 comments:

Anonymous said...

環璄幾好,天氣又好。正呀!
我這個weekend在菲律賓的長灘島做了高級難民。筋疲力盡、體力透支!
不是喜歡陽光海灘的人,因為公司的team building逼於無奈要去。
點知遇上當地人都話未試過咁勁的颱風,本應Sun下午返,變了Tue上午才返到香港,pm已返工了。
嘻嘻! Sorry! 講太多你無興趣知的私事。
呻吓啫!

Anonymous said...

嘩,講到咁絲服...呢度係咪响國內架?

我都好似好耐冇點出去玩玩...或者過咗年(仲有兩個零禮拜啫)睇吓我有冇機會去意大利行吓先..嘻嘻!