12.07.2006



在《八十年代訪談錄》的封底,武打巨星羅烈對八十年代的「關鍵詞」是:激情、貧窮、反叛、浪漫、理想主義。

我也是屬於八十年代的,充滿希望的年代,是因為我們都窮,我們不滿現狀,有活力,有熱情追尋理想,這個是一個浪漫的年代!

我在想,九十年代的關鍵詞又是什麼呢?

風花雪月、遍地黃金、逃、浮誇、滑落、過渡、迷、回、完了..還未開始....

來到新世紀,「關鍵詞」 應該是: 泛濫、人造、懸殊、負面、批判....

還有什麼?你是屬於那個年代?你的年代還有什麼關建詞?請你在空白的當言上填上

11 comments:

Yen said...

好開心做到第一日

其實我覺得最無奈係
我呢d八十年代尾出世既人
都唔知算唔算倒市
出左世光明左無幾年,
個社會既代名詞就由力爭上遊
變做can't be bothered

我feel到我個個年代出世既人都有先天樂觀,後天悲觀既傾向,希望香港唔好再帶負面消息比我地啦,唔受得好多架咋

bodybag said...

Beach uncle... I cannot agree more.

HongKongers need to be hungry again like in the 80's. Only when you are hungry you can succeed.

Anonymous said...

滩叔...梯佐你写嘎野让我觉得原来香港
系唔可以单纯叫做文化沙漠咯...
因为其实香港文化体系本质上来讲系殖民地
既文化体系...系唔可以当作一个独立既文化体系来届定,尤其是流行文化层面,其实之前
去梯子华个SHOW都会有同样感受,我地上堂
professor都有开专门既topic讨论过...

[关键词]会拣:迷茫,冲突,接受,批判,物质,
差距,懸殊.....

唔知你有无梯过有本小说"On the Road"
依家内地真实嘎情况系类似于70年代既美国,90年代既香港咯...

Anonymous said...

被遺棄


有日上堂老師講既,
佢話依家既教育制度痴線,
每日要d學生做勁多勁ex.,reports….
而老師每天的工作都是在批改這一大堆的ex.,reports..
但是即使學生做多少ex.,reports…
也看不到對他們有什麼幫助..成績也是一樣沒有進步..
老師每天批改學生功課..其實都是在浪費時間..
一班有材料的人..為了一大堆無意義的東西在浪費時間..
出面有幾多學生冇人理..
家庭問題..朋友問題..學業問題..
幾多學生唔開心..冇人理..冇人發現..
終日留連街邊..酒吧..唔應該去既地方...
問題解決唔到之餘..誤入歧途..
佢話都冇辦法..到時學生升唔到班..家長又投訴..
甘落去香港遲早玩完..

scarred v said...

非常同意你和第三位朋友的新世紀關鍵詞, 每天睇完港聞, 腦裡只有這些感想。
有時會諗, 這是否跟香港越來越多新移民有關? 不是岐視他們, 他們的成長背景文化跟本土的我們有差異距離, 衝突不和是難免的。
不滿的情緒有增無減。
我都是走過七十和八十年代的人, 看着這樣的社會變遷亦不無感慨。

MM said...

need to switch to unicode to read your blog ar.

Anonymous said...

Hihi Unkle Beach,

Wow, I was just scared...I could not be able to read your blog....until I saw someone saying that need to switch to unicode to read your blog! Thanks guy!

Why you suddenly change your page?

By EE

bo said...

Let me try, 八十年代係:

唔夠班 執二攤
穩穩陣 做半份
繞埋手 晨早走
搏大霧 唔使做

Enough.
香港人 開心D
起碼, 我們還有你。
唔好意思, 你地咁serious比我搞成咁 tim..

Pessimist said...

嫖、賭、飲、吹年輕化,北上文化顯中華。

嫖 - 睇d年輕人幾唔反感上大陸做野~
睹 - 睇政府用咗幾資金係年輕人反賭宣傳上~
飲 - 睇d年輕人幾享受支華士什溝~
吹 - 睇有幾多學生係午飯時間get high~

以上呢四詞係咩年代都arm用,分別係以前配得起嫖、賭、飲、吹嘅大多唔會係年輕人。
當然~ 當今亦有唔少年輕人例外,但就算依咖你求其做咗一樣,而又比人發現,你都唔會好似70's, 80's 年代d人禁尷尬~

Anonymous said...

唔好下下衰野黏着大陆来讲啦~~
你地觉得大陆差系因为你地返上来
接触到既层面系差既~
唔代表你地所谓大陆人或者大陆全部系
差嘎~~
点解你唔念下点解你接触到既大陆系得
哩几样野咧??
因为你自己个思想入边既就净系得哩几样~
其实内地年轻一代很多方面都唔俾
香港差,甚至比香港好,不过讲嫖、賭、飲、吹
方面一定冇香港犀利...

賀少 said...

2個年代
係講青春期定幼幼期?
我90年代仲係幼幼.....
但已經忘記左果個年代
年青一輩,係咩樣