7.25.2010

我只看到......


















雖然出版社繼續小覷我們的力量,終於搞到簽名地方一轉再轉,我都未想過係個「詢問處」到簽名,但無論去到邊度,你地依然係度,I love U all!

我仲未可以重組今日的流程,係腦中只有大家的笑容,唔信你睇 睇~`



































































你們的笑容,是我最大的能量,些些~`

24 comments:

Fion Mui said...

係你BLOG見到我自己呢~~~ 超開心~~ HAHA~~~

拿到簽名的米:) said...

你都給予我很大的能量!

些些~

Wing Chow said...

心情仲未平伏...簡直開心到瞓唔著^3^

Wing said...

我都要些些你比我打尖呢!!

janjan said...

From the bottom of heart, I'm very happy to see more & more fans has shown up in your autograph gathering. Congrats!

so clean said...

嘩嘩嘩! 你好勁呀! 安排上有些美中不足係難免的, no one is perfect, right?! 睇見咁多人撐你,咩嘢都係「撈碧刁」啦! Cheers you up:「海灘轉塲轉到暈,比你攬住笑到暈!」^~^''

SIU AU(小鷗) said...

竟然係到見到我......
只想問一句 邊個影嫁 ?或許我本人真的太醜 ..
唔緊要啦 就當俾灘叔做個開心既回憶
下次要攬住你尼影啊!!!

Dickson said...

好開心! 第1次見到灘叔你!
仲有比人偷拍左好多張-_-'哈哈!
琴日真係勁勁勁勁多刁員!
keep moving灘叔!

騎暈你 said...

嗚……昨天我刁不到……嗚...X_X

書,唯有等下次見你時刁你簽~~

很好看呢!

m. said...

見到d 相都開心呀..
可惜我未有時間去書展!
不過我一定會買齊你既書等你簽名 =)

Dickson said...

拎番自己果張黎做PROFILE PIC先!!
灘叔唔介意呀可?哈哈

Anonymous said...

unkle beach,

Can't input in the box ar, wanna to be posted on unklebeach.com ar, pls help

esc said...

congratulation! happy 4 U

Wing said...

我都輸入唔到個伊貓呀!!!

Chi said...

You pretty much single handedly caused the worst traffic jam at the book fair on Saturday!

So happy for you, but real shame I couldn't get close enough to get my book signed.

Congratulations!

Ally said...

I like your hair cut and the shirt you out on, you look so smart.


Congratulations for your new book !

Unknown said...

灘叔: 對不起, 原本打算著靚靚到塲見你, 可惜屋企水浸, 不能前來, 書已買了, 可否放在商台給你簽名??

qt芝士 said...

灘叔叔, 我去唔到, 今次同唔到你影相啦, 唔制呀~ 將書寄去商台幫我簽名補數丫~ 刁唔刁 ?

Goretti said...

灘叔,你個新髮型好得,好似瘦左好多禁...

小桃 said...

千辛萬苦終於俾我搵到~ 梗係即刻"刁"la.....\(^o^)/

Microka said...

灘叔好型啊.!!! 贊

bo said...

Congrads! Very happy for you. Got the books back, thanks!
Bo

早~移 said...

灘叔~我個日病左黎唔到~唉~但好彩我第2日都有去書展買你架書~希望下次可以搵埋你簽名同影相啦~

Anonymous said...

unklebeach.com 入唔到wor~ 點算~~