7.07.2010


Everything is 燈!今天一切排版已經燈,其他同志繼續挑燈,迎接新生命降臨,Well 燈!


還以為第三次做老豆,應該無乜感覺,但今日完成排而版後,對呢本新嘗試的怪書,一直抱著質疑態度的多年老友兼編輯小姐秀秀,竟然衝口而出地說「頂!本書幾好睇喎!」,我忍唔住笑反問「好睇都唔駛頂呀?」然後佢鬆一口氣「我真係好擔心你本書,我都唔知係乜o黎,家下至放心d!」「唔駛咁緊張,一件事能夠燈,就已經彥笠芙,其他都係撈碧刁!」不過安慰完佢,我自己竟然有點第一次做老豆時的既緊張又興奮的心情,正!仲有十七日就可以同大家分享~`超期待囉!

19 comments:

Fion Mui said...

我都好期待呀~~

so clean said...

燈燈燈-燈 燈燈燈-燈 老豆等得好心急, 我都等得好心急! 夠竟好得好得嘅B係咩樣呢? 24/7先知! 會唔會早產呀?!

Anonymous said...

哇! 好興奮!

Anonymous said...

哇! 好亦西亭!

Angie said...

我都超期待呀~~

櫻記士多*Ada* said...

除左(撐)我諗唔到其他野喇...撐你啊!!傻佬!!

龍兒 said...

無限期待中。

米 said...

好期待好期待好期待好期待
好緊張好緊張好緊張好緊張

pvc said...

*like*新背景顏色!

我要求都幾高(對你),希望睇你本新燈書後唔會失望 :p

said...

勁期待啦:D

said...

勁期待啦:D

king said...

呢十幾日真係度日如年呀!

騎暈你 said...

好野!!!!!我要買起你第三個仔

Anonymous said...

cant wait to see it!!!

Dickson said...

之前灘叔你出果幾本我都冇買!
呢次好期待呀!! 一定會買!!
高高高!

騎暈你 said...

咪住,十七日後.....咪即係25日??灘叔你真係送生日禮物比我!!

好簡幢呀!!些些!

Anonymous said...

yeah yeah yeah !!!!

sugar19sugar

Anonymous said...

必買~期待中~
預祝首日賣清~~然後加印~~

Yuki~* said...

期待你的新書~!雖然日日關注住你的微博,但都係睇你的blog感覺最正~!可惜唔係成日都可以上到嚟......anyway,繼續撐你!!!