7.19.2010

東主有喜



喂喂喂!unklebeach.com有機會係呢個星期內開幕呀!等左咁耐,終於有個同大家一齊o既海灘喇!一個星期內兩個仔一齊出世,咁梗係要賀賀佢啦!

小小心意,四張書展入場卷,點可以贏到,方法好簡單,就係同我隊一句恭賀聯,對好連同你想要幾多張飛(最多四張啦)+ email留言,20號揭曉,準備好未!上聯係......





「雙璋之喜靠自己......」

60 comments:

Wing Chow said...

單拖都可黎恭喜....
(very_happy1314@yahoo.com.hk)

Unknown said...

雙璋之喜靠自己
刁定撈刁睇你地!
hochunghin@gmail.com
我想做大膽刁民!我唔求得到書展既飛,只希望有機會摵你面珠登!刁嗎?

Season said...

四季分明倚大家」

K1992 said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

雙璋之喜就靠自己
唔買就對唔住自己

Anonymous said...

雙璋之喜靠自己
睇完真係開心到死

Eva*依 said...

撈力士不再重要
碧海藍天才美妙
刁一聲蒼海也笑

永遠愛灘叔!永遠支持您!

Anonymous said...

母指直豎笑甩脾~~~

Angie said...

雙璋之喜靠自己
得益點會少得你

抄屎 said...

雙璋之喜靠自己,
買本碧刁撐撐你,
送埋簽名夠老死,
我要兩張就夠皮.
(monstercharles@hotmail.com)

Anonymous said...

雙璋之喜靠自己,
單張宣傳靠你地.
zhuenz@hotmail.com

Karina said...

「雙璋之喜靠自己
書展銷情好高企」
*v*想要四張飛~~
Kanathy10@yahoo.com.hk

Hill said...

雙璋之喜靠自己
新書加印要準備

弓起晒~~灘叔~~潻孖仔之喜
祝你加潻多d銷量~~潻多d仔仔~~潻多d粉絲~~

heibb3@hotmail.com

Kit Ki said...

雙璋之喜靠自己 ,
賀灘雙喜有禾弟^O^

Keith Chow said...

一於與你在一起
kit0084hk@hotmail.com

Anonymous said...

銷量冠軍靠我地

Annie Wong

Chi said...

Great news! looking forward to seeing your new site

Anonymous said...

雙璋之喜靠自己
香香都話要恭喜

廣西香香
我地一家大細都會落黎撐你加!
到時一定要抱抱啊!

Anonymous said...

笑到唔想返屋企

Anonymous said...

o靚模都話無得比

Anonymous said...

雙璋之喜靠自己
eclipse明月照大地

Anonymous said...

雙璋之喜靠自己
十卜之情有我地

Anonymous said...

雙璋之喜靠自己
十卜之情有我地

Ming Ming said...

雙璋之喜靠自己,
請你食隻燒鵝脾!

Janice said...

新書好賣到出奇

2張

honnn said...

雙璋之喜靠自己;生仔好過追女仔。
email:chihongwong92@yahoo.com.hk
two tickets~~~~~

tung said...

雙璋之喜靠自己,
賣到斷市靠哂你。

tunghw2003@yahoo.com.hk

想要3張><

tung said...

雙璋之喜靠自己,
賣到斷市靠哂你。

tunghw2003@yahoo.com.hk

想要3張><

Anonymous said...

雙璋之喜靠自己
勝在知己又知彼 OR

雙璋之喜靠自己
勁過贏人一盤棋 OR

雙璋之喜靠自己
威過旺角d陀地

LOVE YOU!!

Norrris said...

雙璋之喜靠自己
碧刁銷量高高企
灘叔笑到牙都脾

x2 :) gloriaxd96@yahoo.com.hk

我係豬 said...

發人深省不兒戲,
章章都笑破肚皮!

amy said...

雙璋之喜靠自己
YEAH, 了不起, 了不起
支持你, 支持你, Yeah
我要2 張來賀你

amyhi85@ymail.com

Anonymous said...

雙璋之喜靠自己,
贏飛陪你返屋企.

2張 thx wong_chunsing@hotmail.com

chriskgs@hotmail.com said...

新書webpage 孖住唻!!

1張, thx
chriskgs@hotmail.com

Jo Jo said...

雙璋之喜靠自己
讀者高潮靠哂你

ug_3313@sina.cn

雙槍雄 said...

雙璋之喜靠自己,
雙槍雄要插大脾.

doublegun.hotmail.com.hk

Unknown said...

攞張飛嚟唔鬧你.

CHARLIEnWONG said...

雙璋之喜靠自己
灘叔明係嗌我地
搵4張飛黎送俾你
梗要到場撐撐你
祝你賣書賣斷尾
charliewongs@yahoo.com.hk
2張就夠喇:]

Anonymous said...

雙璋之喜靠自己, 搞完阿二搞阿四.

(我想解釋一下, 阿二意思即係你個新web site, 因為係你第二個個人網站. 另外, 阿四既意思即係叫你準備你個人的第四本書, 連埋撈碧刁你應該出咗三本書, 所以下一本便是四了)

如果好彩勝出, 我希望可以得到二張飛, 謝謝!!

littleghost_wong@yahoo.com.hk

Anonymous said...

雙璋之喜靠自己
灘叔DOT COM 刁刁你,YO~

kung hei (lazyhuen@yahoo.com.hk)

XERXES said...

兩子人氣靠我地


兩張票送我自己
JEFF201031@YAHOO.COM.HK

Anonymous said...

雙璋之喜靠自己
雙珠之喜靠我地

想要2張飛~
astro_112003@yahoo.com.hk

Anonymous said...

雙璋之喜靠自己
想見灘叔靠腦力

兩張
birdgarden14@hotmail.com

tung said...

加多句,
即係有:

雙璋之喜靠自己,
賣到斷市靠哂你。
(呢個係用灘叔既角度黎講既)



雙璋之喜靠自己,
鴻猷大展仗四方。

tunghw2003@yahoo.com.hk

想要3張=]

Anonymous said...

雙璋之喜靠自己
想見灘叔靠腦力.

2張飛...
birdgarden14@hotmail.com

pasLeSweetie said...

雙璋之喜靠自己,
孫枝啟秀兒孫滿地;
妙筆生花只有你,
關劉同我爭張飛。

hehehehe....恭喜!

passynpassy@yahoo.com.hk

Wilson Wong said...

7月24實撐你 !!

(wil1129son@hotmail.com )

LING said...

雙璋之喜靠自己
銷量之冠實係你

LING said...

雙璋之喜靠自己
銷量之冠實係你


maggie9504@hotmail.com

小泉 said...

雙璋之喜靠自己
八十八蚊豪比你
買撈碧勺返屋企
UB網頁又快嚟
走寶嘅你拮大脾
強哥阿媽都話Hey,
Let's 些啦碑,babe!

i852@gmail.com (如果咁好彩一張就夠喇)

三喜臨門至真,《愛情保藥黨》响iTunes Books Top Charts 排第二喇!

Low b said...

「雙璋之喜靠自己,今年一定黎搵您」

I don't want any ticket...Just want to support you!!!

Fayeh2o

Anonymous said...

雙璋之喜靠自己
靚模都要搵頂企
想要2張飛,
sarahchau726@yahoo.com.hk

Anonymous said...

For fun
雙璋之喜靠自己......
有人回鄉歸故里......

To海灘叔叔:
雙璋之喜靠自己!
單身之悲何憂理?

No Big Deal~
兩張飛,
tonygood9@hotmail.com

Prof said...

雙璋之喜靠自己
入場買書自己比

2 pls~
lonelyprof@gmail.com

tracy poon said...

hi, 灘叔,

恭喜恭喜!仲未買你本書, 期待中!
我句恭賀聯係...

1. 雙璋之喜靠自己,灘叔真係了不起!

2. 雙璋之喜靠自己,我地都鄧你歡喜!

我句聯真係好行,但萬一中你的口味, 我想要2張入場卷!些些!^^

purinpoon@yahoo.com.hk
tracy poon

Wing said...

雙璋之喜靠自己,
所有刁員黎撐你!

我想要1張飛+1個碧亨!!

些些!!

winghui7865@yahoo.com.hk

Unknown said...

雙璋之喜靠自己,
唔使下下靠屋企,
衰咗至多吉大肶,
好過做隻冇膽鬼,
事事碧刁好易死,
撈碧刁就冇略地.

想要兩張飛,
email: siubanban@yahoo.com

Anonymous said...

雙璋之喜靠自己
四喜臨門預埋你

Anonymous said...

雙璋之喜靠自己
帽子戲法跟住嚟

Fion Mui said...

雙璋之喜靠自己
灘叔實力誰可比

或者

雙璋之喜靠自己
單人之力無得頂