7.13.2010

革命成功 !




有份出過力的烈士,齊來狂YEAH十聲!今晚(13/7)19:52收到了出版社R小姐的通知「《麻不甩》決定翻印!」 YEAH ! YEAH ! YEAH ! YEAH! YEAH! YEAH! YEAH! YEAH! YEAH! YEAH!

但由於成本問題,呢個版的麻不甩,訂價會比原來貴少許,但我會加插少許新野,作為「補償」,希望各位到時鼎力支持!千祈唔好EMAIL左去話會買,但到頭又DA 咩,搞到存貨仲高過我!咁到時就不但瘀爆,我又無晒公信力及面子,人家仲要蝕錢!所以各位「刁員」,記住幫襯呢個「特別版」,唔好搞到佢變「特別慘」!刁?

28 comments:

Ben said...

可以邮购吗?

Ben said...

可以邮购吗?

騷緋 said...

Support support support, when have the book?????

pasLeSweetie said...

YEAH X 1000000000...

Anonymous said...

YAYA~ 我有份聲援架~
第一個支持~YA~

Wing said...

巧開心呀!!我刁!!!yeah!!yeah!!yeah!!yeah!!yeah!!yeah!!yeah!!yeah!!yeah!!yeah!!

Jenna Michelle said...

yeah x 10! deal!!!!!

king said...

灘叔,証明左堅持係有意義既,到時仲可以即場搵你簽埋名變成簽名特別版添! 不過你要有心理準備會簽到手軟,哈哈!

米 said...

yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah!我會負責任的!!!

嘻嘻!

said...

補償d咩先XD
還好,可以將E一本作收藏
舊一本作些呀
實買啦=]
刁唔刁?
實刁啦=]

Fion Mui said...

講過既野一定算數既~~ 刁呀刁呀刁呀刁呀刁呀~~

到時你唔好話簽名簽到手軟就得架~~ XPP

so clean said...

yeah x10!! 集齊晒啦! make things happen~' 不過我本愛情補藥黨.....

Dickson said...

新書舊書都要支持!!!

怡 said...

hi, 海灘, 我是來自馬來西亞的怡, 我想買你的書, 如何訂購 ? 請告知.

janjan said...

Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah.

said...

GOOD!!! nice;>>
終於有機會得手;D

said...

GOOD!!! nice;>>
終於有機會得手;D

小泉 said...

出版社-天窗
http://www.enrichculture.com/shopping.php

商務接受網上訂購(包括海外)
http://www.cp1897.com.hk/simple_search_result.php?simple_words=%E9%84%92%E5%87%B1%E5%85%89&first_search=true&x=5&y=8

新書也在名單上

Chi said...

Great News! Woohoo

wangelau said...

YEAH!! 刁呀!!
團結就是力量!! ^W^

Jenn said...

YEAH ! YEAH ! YEAH ! YEAH! YEAH! YEAH! YEAH! YEAH! YEAH! YEAH!

刁!!!!!

Yuki~* said...

YEAH!YEAH!YEAH!YEAH!YEAH!YEAH!YEAH!YEAH!YEAH!YEAH!
之前兩本都有,點可以少咗e個【特別版】~!刁啊~!!!

Sophia Ch. said...

幫襯呢個特別版,唔好搞到佢變特別慘!like 你這句,所以支持!

littlecc said...

是「公」信力~~

king said...

灘叔,我諗你收到呢個個消息既即時反應就係麻不甩既封面咁!

龍兒 said...

好野,終於再印了。

SHARON said...

好咯~ 終於可以買返本喇~
之前借左比人, 無回頭.

Anonymous said...

Yeah ;)