3.01.2010

UP in the air ~`



就算你今日睇完無感覺,記住十年後,二十年後再睇!你會被這部好電影感動!我認為好電影應該就是這樣!電腦特技只是我們暫時的避難所,real life才是真實要面對!我們可以高飛遠離真實,但最終還是要腳踏實地,如果你覺得SAD,你應該還未參透人生!

btw:〈UP in the AIR〉可以是一個電台節目名,其實我(地)每日每晚都已經做緊!哈!咪同人生一樣,好多野我地其實係做左都唔知,所以越早知道,你越早快樂 !

11 comments:

Unknown said...

多謝分享, 呢幾日會去感受下。

Kenneth Ho said...

一開始我睇覺得冇乜feel,到最後George Clooney 係機上攞到超白金member之後,我開始墮入,開始感動.覺得自己都係逃避緊.

pvc said...

我噚日都係睇咗呢部戲!

現實是殘酷的,不過這的而且確是事實!接受...需要時間!

scarred v said...

因為其中一句對白,眼淚不期然的流了出來。 原來對於一些事我仍然很在意...

Fion Mui said...

我仲未睇, 都要快d去參透下先得~~

不過參透人生, 唔係人生中一世既課堂黎架咩??

騷緋 said...

It's really good movie and meaningful :) BTW, George really handsome :)

Aegean said...

Thanks for your sharing. I will watch it asap.
I have watched "The Blind Side" last sunday. Also a great film!

龍兒 said...

我未睇過啊,主要講咩噶?

KAKI said...

真係冇乜感覺
但我都相信若干年後再睇一定有共鳴

Alexandra Ho said...

題材很真實, 全世界都面對的失業問題, 我見你 blog 友在 chatboard 留言, 感足良多, 不停開 o.t, saturday 開工等等, 我好想大膽告知 , 這不是最好的辦法 , 因為他們的老闆都會被炒的一天, 當然勤力總比 lazy 好, 大家應該睇過 Poor dad and rich dad, 它是有 points... 請停一停, 想一想.

qt芝士 said...

對這電影感受很深, 因為男主角為了逃避人生而做空中飛人, 我去年為了逃避現實, 於十二周內乘搭十一程飛機, 幾乎想一直 Up In The Air 不肯回香港...

當一個人對困境想不通, 就會設法逃避心裡的痛...