3.13.2010

艋舺



〈once upon a time in America〉
〈Good Fellas〉
〈Reservoir Dogs〉
〈Kids return〉
〈古惑仔1234567〉
〈英雄本色〉(電影與漫畫)
〈Trainspoting〉
〈奏鳴曲〉
〈旺角卡門〉
〈夜叉〉
〈Mean street〉
〈黑道風雲20年〉
〈童黨〉
〈無主之城〉

「艋舺」內都可以找到以上電影的影子,但從來「江湖」,「古惑仔」片,都是離不開這些影子,「成長」、「情義」、「出賣」、「激情」、「浪漫」、「黑街」、「色情」、「暴力」、「毒品」、「煙酒」、「紋身」、「肌肉」、「血汗」、「飛車」、「仇殺」,而這些影子,都是觀眾喜歡看的,因為他們都好恨有這些影子隨身,試問有邊位唔想鬧市放縱狂吻,對不滿的人就爆佢樽,得到肌肉紋身人庇護,冶艷性感歡場女子瘋愛,為好兄弟兩脇插刀,醉生夢死,生光榮,死痛快,這樣才算活過!

對我來說,千篇一律的「江湖事」,都是絕佳笑料,由打扮到談吐到角色到劇情,真係由頭到尾都咁好笑!隨口講是旦一單都會笑到碌地,你唔信我就是旦講一單你聽;話說從前某次在尖東街頭取景拍攝,途中殺出七八個「古惑仔」,出現目的當然是為了收陀地費,這是在街上拍攝司空見慣的事情,而工作人員都總不會第一時間報警求助,因為他們都認為「響朵」解決,一定會快過警察到場,無謂阻延拍攝進度,於是當時的工作人員就說 「X哥公司黎拍戲喎!」,這位「X哥」是電影公司的成員,經常出鏡,給人戲裡戲外,都是「香港一帶我惡晒,我玩晒!」的感覺,有事當然是響他的朵,「古惑仔」們聽見「X哥」的名字,即後退兩步,然後發力衝前向工作人員拳打腳踢,打鬥間不時聽到「X哥!?X你老X!」,通常「古惑仔」打完人,留低一句就會走,例如「今日打住咁多先,聽日再黎唔俾錢就繼續打」,但呢班「古惑仔」竟然個個企定定,要拍攝組一係走人,一係俾錢!其他工作人員見情勢嚴峻,立刻致電給「X哥」,以下是工作人員跟「X哥」的對話

「X哥!我地係尖東拍野俾人搞,有手足俾打到爆晒缸,D器材又爛晒!」
電話另一邊傳來X哥拍檯氣憤的聲音,X哥憤怒地開聜
「點解你地去果度拍戲唔早D同我講!!!」
工作人員啞口無言,X哥就繼續說
「果度唔去得拍戲架!你而家打俾我都無用,快D走啦!」

工作人員只好笑住回去叫大家收工,仲要同果班「古惑仔」SAY SORRY,點知事情未完結,翌日X哥所屬的電影公司遭人上門破壞,未知是否與尖東事件有關,但卻令回來看到成間公司被反轉的X哥勃然大怒,大聲呼喝他的「O靚」,「即刻同我打兩個電話搵人做野!」 「X哥!要搵邊個?」 「同我搵老廟飛龍,叫佢帶最好架生過黎,幫我換把電鑽都鑽唔開O既鎖....仲有搵阿子飛上黎,做裝修果個呀!睇睇執番呢個場要幾錢,叫佢地半價,唔係搵人搞佢架!」

你知道點解狗要吠,其實係因為佢地驚,有些人裝凶作惡,其實都係因為驚,我扮驚左你,而可以令你無咁驚,咁我驚下又有咩所謂,橫豎你為我帶來咁多笑料!

「艋舺」前半部是很出色的,但後半部就相比下失色,當愛看「江湖片」的朋友,會相當滿足,因為很久沒有這種戲!順帶一提,遲些有部名為「飛沙風中轉」的電影,是莊文強新作,也是以新角度描寫「古惑仔」的,「古惑仔」迷,敬請留意!

3 comments:

騷緋 said...

多謝介紹 :)

Quinn Lui said...

係呀, 完全同意~
難得o既反而係台灣情懷今次唔兀突~
再加埋marketing計算,算做冇死錯人拍錯戲~

龍兒 said...

這部片聽講左好耐,不過一直都唔知系古惑仔類型的電影,你講完我又有D興趣睇了。