2.28.2010

遺忘了的周末狂熱



從前我的周末,都是在失憶中渡過,但現在已經很久很久沒有這種場面了!




話說好朋友生日,係上環包了一間小型日本串燒店搞派對,幾十人困在一間幾百呎兼烏煙瘴氣的日式小屋裡,如果外面天氣像早排般寒凍,感覺會像置身於北海道小樽,但昨晚我覺得似身處於泰國巴堤雅,唯一分別是在巴堤雅是飲啤酒,在這裡是飲燒酒,爭幾遠我唔知,我淨係知我食完幾粒燒白果之後,就乜都唔記得晒!如果唔關d酒事,咁應該係d白果落左野!




我張開眼就已經係卡拉ok,然後就見到呢幅相,好貼題的兩個字「會受」,影相的人是Ann choi,佢幾時到?我估應該係果時

我又醒番,佢又係度,梗係搵佢幫我影相啦!




搵Ann choi平時影相要有方法,就係千祈唔好叫佢影相,佢見你影得唔好,就會忍唔住「唔係咁呀!」,然後羅妳部相機幫你影,百試百靈!不過呢個秘密唔好四圍同人講呀!




下面呢一幅係我影o既!你知唔知Ann睇完評語係乜丫?




















Model夠好就可以補救到攝影技術惡劣的問題!

然後我又繼續飲,所以之後係點?我只係記得一樣野,就係好「快樂」,如果記憶可以選擇只記快樂事,你一定會拍掌贊成,但沒有不快樂,就好難比較出什麼才是快樂!

We'll take the good times and the bad times ~`

7 comments:

騷緋 said...

Enjoy your GOOD and BAD times :)

Candy said...

haha~today is my birthday too^^

Wil said...

HI Uncle Beach

I watched a movie recently which is called `
Little Manhattan' and it become one of my favourite now !! So i want to introduce it to you. It is about first love ...

Fion Mui said...

飲到斷片, 你個晚一定一定玩得非常開心~~ 我都已經好耐無試過斷片lu....

灘叔會唔會搞一次灘聚於卡拉ok or 酒吧咁呢~~ ^^

Anonymous said...

有啲意見,如果你坐喺梳化張相,隻右腳可以放輕啲就好喇!不過你係唔係已經醉到坐唔穩呢?

龍兒 said...

D相好靚。你都好靚啊,灘叔。

con_bo said...

u were watching HOCC's concert wor!!!
good!XD