2.21.2010

Angel is all around



已經收到很多天使EMAIL,但抱歉我對這些東西一竅不通,所以要看懂亦須時,不過大家放心,這是一個永恆的計劃,所以就算ANGELBEACH未建成,大家亦已經可以做天使!
各位可以繼續提供意見,但其實最緊要是解決方法,希望下星期可以有成個灘的雛形,信我!呢次一定會做,唔會講完就算!

7 comments:

騷緋 said...

Go Go Go :)

Alexandra Ho said...

ANGELBEACH 構思很似你現在 blog, 一樣有留言, 文字, 感受, 及照片,及好文章,

龍兒 said...

加油!

Fion Mui said...

加油加油!

Anonymous said...

祝天使多到一個灘都裝唔晒!

Support.

Kearen

Unknown said...

支持支持, 早日成事~

Shirley said...

其實幫人= 幫自己啦~
我支持你哩個idea, 因為要做到有意義又唔刻意其實好鬼有難度...

by the way... 其實你而家哩個blog已經幫咗好多人, 亦成為好多人既精神食糧. 你先致係最大既天使.... 哈哈 eeeee咁你而家未變埋做天使阿頭lor?! 支持~ 支持~

p.s. 失戀最好就係一口氣刨哂灘叔嗰兩本書+ blog... 好快好!