2.11.2010

Star~



香港從前好多Star,香港現在得好少Star,香港已經再沒有新Star,幸好還有她他照亮著!

什麼是Star,自己睇!




我真心替你不值,就算「意外」沒有,「竊聽風雲」的角色,我們編劇認為的羅獎角色,而你的演出沒有提名是令人錯愕的,但正如你所講「話算啦,其實即係好介意!」,咁不如就「算啦!」,至少做番自己!一切都係時間問題,你要提名羅獎,都是指日可待的事!

10 comments:

Fion Mui said...

係啦~~ 古天樂一個提名都無, 竊聽風雲佢係做得最好個個黎架嘛~~ ><

btw...我都記得你講個句"無一千萬我係唔會做架" XPP

p.s: 我收埋左你同古生既合照....因為一個我最鐘意睇, 一個我最鐘意聽~~

些些~~ ^^

kakarman said...

灘叔叔.你說得對haha

龍兒 said...

古天樂大把機會啦,使乜擔心。

Anonymous said...

好快手海灘post 相, 好掛住三姑啊

Anonymous said...

係:"呢D犯法O既野我係唔會做架"
好搞野~

janjan said...

I'd really like these 2 super stars:}}

Fanny said...

無錯... 而家有好多'明星'真係唔似"星",有時面對面見到都認唔出啊~

Anonymous said...

獎項係虛名. 有實力就得啦!

Anonymous said...

三姑好醒神, 好靚呀!

Matthew said...

好靚仔呀!!!