5.05.2009

壓力



我認為生活壓力不是來自工作,不是來自經濟不景,不是來自H1NI....壓力是來自當你只希望休閒十六分鐘,但同時偏偏就要上演一場「死亡抹窗」

其實我想大聲叫佢「So Danger!Don't do that!」,但我驚一叫,會嚇到佢跌落街!唔叫唯有唔望,但仍然驚突然聽見身後一聲巨響,然後....終於俾佢搞到離開現場,但都驚聽日報紙會見到佢(我住果頭早排真係有人抹窗,從二十樓跌落街慘死),終於我做左一樣時下最流行動作,將佢capture左落黎!過程仲好黑心咁諗住,妳要跌就而家跌,橫豎妳都唔要命,死之前俾人賺多筆啦!又算妳好彩,我無運,拍至佢肯爬番入屋,乜事都無發生,只係我無左十三分鐘《開小差》之麻!Dee 佢 !Dee爆炸佢!

這個世界,總是別人緊張自己,多過自己緊張自己!其實人家都唔緊張,你緊張咁多做乜丫!呢d咪無謂壓力羅! 唉~~`

12 comments:

pvc said...

嘩,真係好恐怖呀! :s

"我住果頭晒排"你係咪想講"早排"? "打過自己"?做乜咁傻打自己呀 :p

google result竟然有62,000個result係你!我懷疑互聯網有問題~

Chrixcape said...

"Dee 佢" 呢股怪能量
換返條命
今時今日 咁o既時世
算係咁喇
張就o下喇 ~

unkle beach said...

Chi wai 或者你唔知道肉眼睇又幾恐佈,及果度係四十幾樓

Chubby said...

你嗰頭唔係冷氣師傅就係家傭鍾意玩飛簷走壁嘅?

0米之 said...

你應該報串
同個屋主講佢間屋有好大potential成為凶宅

阿湯 said...

點解成人有人會做呢啲「真人表演」,新聞不時會有

Sharon said...

灘叔, 我都有類似經歷, 我都住係你附近, 約兩年前有一日下午, 我睇緊電視我聽到門口出有少少聲, 所以我走出去睇下咩事, 一望就望到有個男人跨住唔坐係對面欄河, 我住20樓呀大佬, 嚇到我即刻走番入屋, 好耐都唔敢行出去, 直至約一個小時後我亞媽番o黎,而佢又若無其事, 咁我估應該無事發生, 我先夠膽出去再望一望, 妖, 原來係屋苑維修, 因為我見到D吊船既欖…..自己嚇自己

bone said...

" 這個世界,總是別人緊張自己,多過自己緊張自己!其實人家都唔緊張,你緊張咁多做乜丫! " 超同意。

Anonymous said...

-helenato-

怪就怪個班做起樓設計,
無諗過班用家甚至班helper.

Unknown said...

玩緊雜技 =.=""

Unknown said...

一定要打去同management office 講呀...or大叫同佢講唔好ah ma...太危險啦...你要幫下住係極低層既我....佢1個唔小心,層樓就比左佢啦.....
雖然同佢唔同Tower..

janjan said...

Wow, what a nelegence in occupational safety!!!