12.19.2008

我淨係知咁多...



其實我想找今年xmas的icon作為呢個invitation的照片,但負責的20話26號果日就會見,聽講仲有襟章,至於二十六號詳情,有關方面(UB40)其中一位發言人ALFIE叫我咪理咁多,果日帶禮物同錢去就得,所以我只可以講我所知的,其他報左名就會收到EMAIL,未報就快D,因為預禮物其實要好多時間...
我知果日大家去要預備一份禮物同我交換,如果你份禮物,中我想要禮物LIST,你就會得到特別大獎,唔中就只得大獎,而聽負責禮物部阿ADA講,其實大獎都已經好勁,叫我D特別大獎要再勁D,另外仲有遊戲玩喎,而負責玩耍部門果位傻紅勸我唔好參與,否則後果自負.....時間下午二至六,尖沙嘴區...聽講話玩得開心.夜晚繼續.....「阿SIR.....我係知咁多咋....其他你去到咪知囉....唔好打呀...」

7 comments:

Anonymous said...

放心啦, 一定好玩!!

Anonymous said...

淨係玩你, 其他人都會好開心~~

Unknown said...

你好,「澳門創作人協會」製作的《回問》CD/DVD音樂合輯 第一主打《鬧戰》MV有得睇啦!唱Rap部份的肥田和Chorus部份的Yan一同呼嗌澳門市民有目共睹的交通狀況!

http://discuz.macau-creatives.org/viewthread.php?tid=3186&extra=page%3D1

如果喜歡,幫手轉出去啦!謝謝!

Chi said...

It sounds like a great party, really wish i could attend, unfortunately I would be a month too late, oh well.

could all of beach's fd take plenty of photos please!

Have a great Xmas!

Anonymous said...

再勁D特別大獎??嚟個撈碧刁兼好casual
o既車輪!?
嘩,千祈唔好趕自己啲客走喎~

盈。 said...

oh....
本來我好想去, 其實我好想報名, 不過我的朋友遲遲唔落實同我去...所以....可能....我依家要約定下年喇.......SORLI...

你哋玩得開心D~

Anonymous said...

Sounds really fun...can I join?