12.07.2008

摩連童



潮童今日一身黑色Trench coal,反領!嘩!摩連奴見到真係行埋一邊啦!潮童話佢鍾意凍,因為冬天佢會仲型!講到型!我真係唔敢駁佢嘴!但估唔到,講到聖旦,我都撘唔到嘴

「聖旦節有咩玩?」

「關你咩事,你七十幾歲人,唔係想出黎玩呀?!」

「你驚我搶你風頭呀?!」

你話點頂佢!俾第個我已經「Dee」爆佢!

「憑你?!搶我風頭?!真係 哈哈哈!」

潮童保持冷俊

「你遲d有冇Fans聚會?」

世界上,有些問題是答「yes」又死,答「no」又死,我答「無」,佢就會話「點會無,你驚我去搶晒你d fans呀?」,於是我只可以答「有」,佢竟然咁答我

「如果到頭來搞得成!預埋我黎湊下熱鬧!」




我真係有d擔心,唔係擔心潮童要黎,係擔心到頭來唔成事,仲要再俾佢串!各位要來快email到unklebeach@gmail.com,唔報名先,好難預人預禮物!

8 comments:

Anonymous said...

好呀!有埋unkle。
Unkle 唔知喺咪真喺咁玩得!

Anonymous said...

You guys must be great fun as usual:}}

Anonymous said...

i wanna join
but i dun drink
may be that will be too mean to be there

Anonymous said...

我想去,,不過我大緊肚,,怕阻頭阻勢呢-__-

Anonymous said...

有冇minimum age ga?

阿湯 said...

一於父子檔出擊囉!

Anonymous said...

佢型到咁... 佢實係受歡迎嗰個噃

Anonymous said...

I'm so wanna come!!!!!
BUT I'm oversea now~ How to join ur party le???? arrrrrrrrrr Headaches~~~~~