12.01.2008

最後新開始



十二月是一年最後的開始,或許也是這裡的最後一個開始,一個地方做了三年,在冷冷清清前結束,總比無人問津才收手來得美麗,多謝大家有或者無支持過!謝爆!

這裡最後一次召集活動,一年一次,「Gathering」無有因為海嘯而停辦,暫定日期是二十六號boxing day,如果你想黎,又有時間,果日又得,請先留言,一個星期後決定,如果人數比上年小,就大家無謂浪費時間,心機,私底下約出來食飯算!想點大家自己決定!

為最後衝刺!出發!

38 comments:

Anonymous said...

我個人嚟唔到,都會精神上勁支持!

希望大家擁約喇,等我話比I小姐知呢個gathering嚟撐你呀 :D

Anonymous said...

仲有,無論你去到邊,都撐你啊!
祝順利!!!

perztc said...

Hope I have a chance to meet you again next time when I come back HK. =)

Sarah HO said...

Matt"

我會第一個舉手舉腳撐你!!!
gogogo..."

櫻記士多*Ada* said...

丫..你又係咁,你吹雞邊個唔撐你喎!又話新開始,做乜一開始就扭計...
~我報名啊~衰人

unkle beach said...

我地自己出嚟食算啦! 搞也春Y!!


對呢度心灰意冷,唔x想再搞

Anonymous said...

嘩嘩嘩...我又報名!

Unknown said...

每日睇你嘅blog, 已成興趣, 好窩心; 你號召得嘅, 一定到, 我亦可幫手, 不在乎活動嘅名稱和人數, 只要齊齊整整, 食餐無餸飯都可以好開心~ :)

Anonymous said...

竟然係咁....... ????

sugar19sugar

maggie kong said...

預我兩位呀!

Anonymous said...

又扭計...唔好扭la..

個個日日都嚟睇你個blog ga...放心喎!

係咪真係gathering ga..我都要報名喎!!!

Anonymous said...

一定到一定到
tsw406@hotmail.com

sillylittleC9 said...

唔該,2位

Anonymous said...

GOGOGO~

Anonymous said...

咩事幹..唔俾收檔~

Anonymous said...

我嚟呀!

Anonymous said...

I promise, this will be the most wonderful gathering you ever had.

~fie

Anonymous said...

會唔會忘記左blog既原意 ?

唔係用黎抒發既咩 ?

做到就夠架啦.

Anonymous said...

預埋我!!!!
mind唔mind單拖?

Anonymous said...

我又去!!!!

jpky2727 said...

I signed up alrdy, man...don't screw up at the end...I'll look forward to see you all on BOXING DAY!!!!!!

Anonymous said...

我報名呀!!!

Anonymous said...

i wanna to join too^^

YanYan

samesameyan said...

can i join too?

Anonymous said...

我報名呀, 預我呀 ~

Anonymous said...

我到呀 ~

Anonymous said...

我報名ar :)

Anonymous said...

one please!
-Jenna

ChingGoBell said...

i wanna join too

Anonymous said...

I'll join too

~Yung Man Wai

Daz said...

save me a seat pls =)

said...

覺得自己個blog冷清無乜人氣,應該係phobias一種。。我講你知好多寫blog寫了一段時間的人也遇過同樣的迷惘。放心啦。。有藥醫咖。。
千祈唔好覺得留言少過「個人預期」就睇唔開做傻事放棄寫blog呀。。阿blog話哂跟你咁耐,無功都有勞,無感情都有責任丫,甩佢,佢好傷心咖。
hey man!you know,blog 係你其中一個隨log隨in盡情洩慾的地方。。鬧爆又得,燥爆又得,寸爆又得,笑爆又得,啜爆都得。。所以,唔好掉低佢呀。。

Anonymous said...

次次Gathering都係星期1-5......
好在今次特登留翻個年假for你~!!!
預我2個~!
撐你啊!!!!

心灰意冷咁大鍋?!
覺得灰、覺得凍,米透下先囉,正如樓上桔所講:有藥醫咖!
記住,有好多好似我ed唔多出聲,但一直留意你個blog嘅fans係度撐你啊~!

我自己4月份寫過一篇日誌之後,直到前幾日先再寫新嘅一篇,中間足足停咗7個月...
有時候係需要俾D時間自己沉澱下、休息下。

Anonymous said...

我去完露營係塔門趕出來,幾點?一定到!!

pasLeSweetie said...

終於嚟喇.高漲.預埋唔該丫

Anonymous said...

我2個~~

樽頭 said...

hi,我想問問係乜嘢來?

Anonymous said...

Matt~ Here is the only place we can keep in touch with you without boundary for all these years. No matter what you wrote we love to read it, cos your effort is a kind of support to us. And your Book each year has proof it too. However things never stay in the same way, it would be a great lost if we can't see you here anymore...

Please keep the effort ~

We laugh you so much unkle beach
^_________^ support~ support~