12.19.2008

些榮無罪


很久前我有幸地活於這樣美麗的黃昏之中,忍不住把美景拍下,mms給一位正在辦工室博緊命的好友,以示鼓勵,訊息發出後,朋友九秒九後就回覆「可以成熟d,顧及別人感受嗎?!我做到就黎死,你曬命搵錯人!!」
我體諒朋友工作壓力大,思想負面,斟杯靚威,一啖吞左佢落肚!但我心底裡深深處壓抑地叫喊著「些榮無罪!分享萬藏!」




同一個朋友,佢好鍾意食crunch cake,我就都唔知有乜咁好食,一pat cream,大pat甜野,細細件蛋糕,都唔知用咩力咬落去至岩!但你越唔志在的東西,佢就越會不停出現,我試過一個星期食三餐飯,三餐都有呢pat 「白英泥」,我又忍唔住手影了相,但終於還是不敢mms給朋友「些榮」,為對方設想,可能佢做到死唔死,早午晚餐都未食,收到你呢張相,真係好易會「跳掣」

昨日下午,無數sms都是同一個訊息,我自己結婚都無興趣啦,人家結婚點解要重覆又重覆咁話我知,有些還附送「點睇?」,其實係人身邊都認識到倪震咁o既男人,亦都會遇過為男人不惜一切的女人,而比她們更爆的情侶,滿街都是,一單咁平常小事,我仲有咩「點睇」,我根本不屑一顧,點知你地個個係要用黎煩我!我上晒腦想發一個muti sms俾佢地「可以成熟d,顧及別人感受嗎?!我做到就黎死,人家結婚關我x事咩?!」
但突然我呼出一口氣,腦海出現了阿榮,係「些榮」,人家都係想跟你分享,你咁樣回覆,同那個鬧你的朋友一樣,想錯晒辜負人家一番好意!
於是我向他們送出了crunch cake,得到的回覆,全部都是「多謝...」、「好好味!」、「好醒神!」,那一刻我忍唔住把crunch cake亦送給了那位朋友,不久後對方回覆我「yummie!!喂喂!倪震同周慧敏結婚呀!」,我看著不禁一笑,但「些榮無罪」,我還是回覆了一個「正!」字



" />
出面天氣都好「正」,點都要想辦法出去曬曬,我曬完喇!如果你仲覺得我係度曬命,你一定係壓力好大,更加要走出去抖抖氣!信我!高高高~`回來記住要同大家分享!

6 comments:

Anonymous said...

我刻意請左一日假用黎係屋企 hea , 咁算唔算叫做曬 ?

盈。 said...

實在太鍾意你的「些榮」,請隨便。

Anonymous said...

鄒凱光?!...估不到你有blog...想話,睇左你本{麻不甩},有一篇看完後即流淚--[忘了...痛]....個晚痛著入睡....

"如果ending直譯是安定,要得到安定就得要有'披唇',因為我們的安定早有編劇寫好,譚明未到,選擇韋婷,絕對是好的'啋時'!"...好

Anonymous said...

天寒地凍係到露體, 唔怪得成日病啦

~fie

Anonymous said...

對.. 個新聞..關我乜事。

關事既又唔理..唔關事既又理.

Anonymous said...

wowowowwowowoow
thanks for you
十卜..........

ha ha ha ha ha