11.30.2008

孤獨精的快樂周末



我問她「妳快樂嗎?」,她微笑回覆我,她的facebook title是「XXX Is Happy!」,已經日個多星期!然後她跟我說「你也應該去尋找快樂吧!不要那麼孤獨!」我只笑而沒有回覆,真相是我不想讓她知道我其實比她更快樂!因為我有一班一定令我快樂的專家!










跟她們出動是快樂的,但只可以久不久,否則對我這種儲半年先夠能量玩一次的中佬,跟他們出動,會變成要落場踢波一樣辛苦!但想不到有人比我年輕,比我健壯,但竟然比我更早收工



呢張相你未必察覺


但呢一張, 請留意最右手邊那一位哥仔,就是傳說中比我年輕,比我健壯的大好青年,你睇佢似乜?!


點解會搞成咁?!咪只不過係一杯香檳羅!飲完就開始暈,然後想乘機「逃」,可惜俾我〈夜店巡警〉機靈發現!一手拉住佢.....

點知一拉佢落梳化,佢就無起過身









無論最後你有醒過來,我都感謝你及一眾令我周末過得如此快樂的人!我會永遠懷念大家!




這個周末,你們讓我太快樂了!謝爆~`

5 comments:

Anonymous said...

繼續爛gag
包你唔會sad!

Sarah HO said...

阿BU 吐了?嘔了?

Chi said...

Haha, looks like a good weekend for everyone!
I think Bu needs a bit more "training"!

Anonymous said...

灘叔果晚玩得好開心

樽頭 said...

你係唔係好耐冇出去玩?