12.21.2007

二時恭侯.....




完喇!完喇!終於完喇,可以PartyPartyParty!我今晚會盡量留力聽日,不過咁講完,通常今晚都會好早就「鬼上身」,仲可能係好猛果種....不過亦都可能悶到發慌,乜野都無發生,精神到爆回家!

無論如何,再提提大家明天個Party係兩點stand by,如果入座率高,隨時開始,但就算得兩個人,三點都一定會開始,越早到越早收到禮物...

至於個地址,如果你撘地鐵,由金馬倫道出口出,靠右向尖東方向一直行,到差不多過馬路去尖東前,你會見到一間影音鋪頭,立刻右轉,行十四秒,就會見到渣打銀行,隔離就係「嘉芙中心」,上四樓就見到,相信到時Angela或其他意勇軍會恭侯大家入場...

各位老友!聽日見!

5 comments:

Melody said...

希望今晚上你身既係開心鬼啦咁...

解說得咁CLEAR...我呢D咁少過SEA 既人都應該識去呢...

SEE U TOMORROW

Anonymous said...

too bad i have trip and can't join this time. wish you all have a great fun and jouful sharing moment.

Merry Christmas ar uncle beach ^0^

Anonymous said...

唔會兩個人咁小啦,我都兩個人去,加上你都起碼三個人啦!不過,和我一齊去的人,外號好似叫做「遲到小天王」。

Anonymous said...

起左身 飲左杯咖啡
為左你呢個Party
我呢個從來唔搭地鐵同唔過海既人都黎
甘今日應該....

See you all this afternoon

櫻記士多*Ada* said...

灘叔:我琴晚作病,馬上拍藥,跟住一早上床覺覺豬,今朝精神哂準備跟你happy together!