5.27.2007

我的法蘭茜式崇拜




成長的年代,身邊人崇拜的,皆是日本偶像,中森明菜、近籐真彥、虎柿隊....唔想咁跟風,可以選擇順便學埋英文的英倫偶像,如DM、Duran Duran、Madoona、bananarama.....

年青人分三種,潮流興乜,我就跟乜,他們是「盲流」,盲目死跟潮流,另一種是「潮流由我創,創之不盡」,他們是「下流」,下意識製造出新潮流,等盲流去跟,跟到佢喘晒氣,而第三種是「風流」,我當然話我是屬於這一流啦,哈!但我的而且確曾是,經常留意其他主流以外的風,希望早人一步,你興緊日本、英國風、我已經留意緊法國,到你興法國風,我已經去左拉丁果邊....

從前我曾經我是法蘭茜式崇拜者,就大約在八十年代初至中期....

年輕時為了告訴別人,我是法國迷,會迷戀法國電影,高達、杜魯福、依力盧馬拍的電影,我全部睇晒,雖然有九成以上係完全唔明佢講乜,但總會覺得「唔明咪型」羅!就等如你對Matrix又有幾明,總之型就得啦!然後其他時間梗係渣住樽PIRRIER,你咪理我裡面係屋企暖水壺隔夜水,個樽緊要丫麻,如果有BUDGET,就梗係買多條法蘭茜長麵包,夾係腋下,「C est la vie~~」

當時真係「迷」得好緊要,係好迷,連去茶餐廳都淨係叫「西多士」食,屋企把牛角扇都叫做「croissant fan」;講到天花龍鳳,高達的斷了氣,其實就是春光乍洩的前身,leo carax的 the night is young不是墜落天使的法國版嗎?拉埋王大導落水,無非都係想拉高d自己level,其實又有幾型丫,到而家最記得咪又係得幾個性感女星~~

不過呢幾位,絕對見得人




敢問我輩男孩,有邊個未為蘇菲馬素付出過?! 但自從雲上的天空正面全裸後,我的夢完了,近幾年更加慘不忍睹,還是回到記憶中最美麗的畫面好!




我無辦法推荐一部近年juliette binoche好看的電影給大家,行霸的推介當然是「藍」,其實她最好是初出道,跟男友導演leo carax的幾部電影,The Night is young(中譯虎父無犬子),還有我認為是近代靡爛愛情經典的Les Amants de Pont-Neuf(新橋之戀),都已經是八三年作品,但最近重看,依然重人...
好友也是她迷哥,看罷侯孝賢的新作《紅氣球》(Le voyage du ballon rouge),發了一個短訊給我,「無論導與演,都是從前的好」

我的回覆是 「我們不是懷舊,只是想東西停留在最好的時光裡」







近年最迷的法蘭茜女星就只有Audrey Tautou,她絕對是我杯迷茶,眼大大,一臉茫然,美麗又性感,高貴但又親切,Far away so close....唔明我講乜?!迷左梗係咩都靚,我把呎點會同你果把,除非你都係迷左~`





但以上講的感覺,其實全是來自一部戲,咪就係呢部羅!



其實部戲勁係導演Jean-Pierre Jeunet到,通常奇幻片的世界,總會披露人性黑暗面,好小有一部咁好心腸,幫人幫到人靚d,世界靚d,咩人做咩野,無呢種情操,導演又點拍到出黎!

極力推荐93年舊作 「Delicatessen 」(港譯妙不可言)

能夠遇到個可以將自己最好一面情呈現的伯樂,是AUDREY福氣,也是我們影迷的福氣,但我好清楚幸福不是必然,愛美麗的好,可能是不可再,因為太好了,所以我其實一直就只看過Audrey Tautou這一部戲,經驗告訴,花無百日好,無謂到好像其他女星一樣,某年某月某日看到的,仍然是懷念從前的好!



咁點解又會再去睇呢部戲,因為我窮途末路,需要一部愛情片沖擊!睇頭十分鐘,見到Audrey Tautou又乾又瘦又殘,我真係好後悔入左場,諗住睇多陣就走,但後來俾我搵到個位續繼睇落去,佢咁乾咁瘦咁殘,係為左配合個角色,通常d風塵女子,又煙又酒又夜生活,皮膚梗係差d,但為左搵食,又要繼續行性感,無錯!audrey 真係PRO,為左演出,不惜一齊,細看佢依然美麗、明艷、性感、好戲~``

終於我睇晒部戲,仲覺得幾好睇,王晶橋法國人拍,感覺似曾相識,但又截然不同,仲幾幫到手添,如果你睇左唔認同唔緊要,一切都是供與求,我需要愛情片,它滿足到我果一刻需求,我決定未清醒要續繼迷,所以我看到的,都是 Audrey Tautou的好處...

崇拜也是一種需要,你夠崇拜自己,駛乜駛祟拜其他人~`

21 comments:

Anonymous said...

兩部戲既ending都係一樣 - 塔圖與愛人騎著電單車, 幸福的遊車河去

Anonymous said...

audrey tautou一點都唔靚,只是天使愛美麗劇本令佢很討好,之後的什麼神婆愛美麗...悶到嘔. 逹文西又好花瓶。 真是各花入各眼。

Anonymous said...

i love the movie amelie from monmarte! i think i have re-watched it for like 50 times! whenever i feel down i would put the DVD on again to remind myself that the world is still beautiful, there are still good people around and we can still help to make a difference to the fxxked up world :)

amelicious

Anonymous said...

灘叔
祟拜你係因為我睇到你肉慾咸濕的外表下的一顆善良大愛之心‧‧‧

Unknown said...

法國版既嫁個有錢人
Audrey Tautou真係靚

p.s. 我第一次出post的

Anonymous said...

Have you seen "Chocolat" with juliette binoche? It's good too.

Anonymous said...

我家姐以前都好鍾意蘇菲馬素,尤其係佢超迷Le Boum(個名好似係咁樣串),我都叫做迷過吓,不過只係套戲首歌"reality"...嗰陣覺得係超浪漫囉 :D

Anonymous said...

在驚世未了緣第一眼見到蘇菲瑪素已經覺得佢似天仙下凡,柯德莉荅圖由可愛到現在的美麗,依然令我愛戴...keep住呀, 各位脫俗仙子...灘叔,你都系呀 !!

Anonymous said...

Audrey的獨特氣質令佢雖然唔係好靚,但你都會比佢吸引~

unkle beach said...

pvc:
我以為妳家姐以前好似蘇小姐,haha

Anonymous said...

個新mini game 好正 -_-

pirate uncle beach

Anonymous said...

只可話外國女星的青春消逝得太快了...
最美那刻是第一套爆出來的電影﹐驚為天人!
Juliette Binoche這幾年啲電影只看到她的美人遲暮﹐Sigh...
Audrey Tautou身段好纖瘦﹐着啲名牌衫好靚﹐但總覺得佢個頭大到唔係幾啱比例。
反而hors de prix其貌不揚的男主角越睇越charm﹐只看到他散發的光芒。

小朱飛刀 said...

其他Audrey Tautou 的片我也一套也看過, 但Amelie,是繼GONE WITH THE WIND, 是另一部我常翻看的戲,家人常問為何一看再看。

最近也留意到此片, 感覺像天使要變回凡人,亦由以前的甜到漏的甜姐兒變為成熟嬌媚的女老千..不敢恭維.

始終仍喜愛 Amelie 中的簡單純真,即影即有相房中的勇敢的小天使.

Anonymous said...

-helenato-

對法蘭西無乜情意結.
係仲未有潛水艇,飛機,雷達...年代,
善於打仗行軍排陣napoleon(拿破崙)黎講,
就有另類魅力,
我用左佢長眠地st.helena island紀念佢.

Anonymous said...

海灘哥,
我之前響度留過言,點解會無左既?
唔制呀!

Anonymous said...

unkle beach:
嘩,唔好玩喇! LOL :D 雖則佢當年可能都幾恨似蘇小姐咁樣喎..哈哈 :D

Anonymous said...

I have been living in Montreal for 12 years, speak french for almost 10 years, such shame that i have never watched a french movie. :(

-AK

Anonymous said...

to samsam,

同意呀~
如果灘叔唔係咁狼樣,
我諗都係個好浪漫嘅理想情人嘅~~

Anonymous said...

我都好喜歡Audrey Tautou!
我覺得佢真係好有 柯德莉夏萍

Anonymous said...

我也很迷他, 單是那雙眼, 已夠煞食~

Anonymous said...

睇埋 Jeux d'enfants (love me if you dare)仲正呀~~~ + 男女主角都十分迷人!