5.30.2007

七陪



陪坐、陪寫、陪食、陪悶、陪錢、陪罪....



同埋陪.......

15 comments:

Anonymous said...

恭喜能有阿七這位良伴!

海灘,你真喺超鍾意格仔,連家中褲仔都喺格仔。

unkle beach said...

bone

我如果買個海灘,d沙都要有格仔

Anonymous said...

Unklebeach: Ah seven is really your good companion, including your restroom event:}}

Anonymous said...

你鍾意格仔,我鍾意間條

Anonymous said...

我鍾意dot

Pessimist said...

呀七著住果件龜甲上面嘅龜格比起您嘅風格更為有格。

Anonymous said...

陪月?(唔會卦,不過七妹就話唔埋......)
陪審?(公民責任……七妹唔駛啦~)
陪酒?(七妹話︰都係飲水健康d)
陪笑?(每次見到七妹大家都咁開心~)
仲有……陪禮?陪不是?陪嫁?陪襯?陪小心?陪都?陪綁?陪伴?陪拜?陪乘?陪持?陪房?陪客?陪侍?陪宴?陪咩都好…….最重要係 “陪著你走……~”
海灘……努力呀﹗

unkle beach said...

money
多謝你的多陪

櫻記士多*Ada* said...

灘灘:我覺得陪咩都好至緊要係可以陪住你sweet...sweet!

Anonymous said...

如果亞七可以陪跑,我都想養...
一件格子衫都冇呀,真系著唔到,淨色就好多...

小朱飛刀 said...

mon mon 一次過講晒咁多陪,無意見補充...

Anonymous said...

-helenato-

大悶蛋,咪阻住亞七同亞慈啦,
悶咪比心機搵個伴羅.

Anonymous said...

如果可以,我想做阿7:p!!!!超級鍾意你呀!!!!^.^
喂,我警告你呀,唔好唔做晴朗呀:)

(淑)女(蘭)求 said...

總之著得我瘦乜圖我都鍾意
(但我係一定著唔到格仔~~因我著得好七)

我都好想找隻小動物陪下自己
但我真係冇乜愛心
都係玩下人地個d算啦

Anonymous said...

羨慕呢~