6.30.2010



收到了天窗老闆的回覆,內容大致是「由於成本問題,翻印「麻不甩」擔心銷售不佳,會引至虧蝕,所以翻印的機會不大,但就承諾會趕快於八月推出「麻不甩」的電子書,連同「愛情補葯黨」一起面世......」

這算是失望中的希望嗎?我們再可以做的已經有限了,除非各位email去聲明會訂購,而人數又有二千人,咁「麻不甩」就有可能翻印,有心人可以考慮呢個方法,又或者我會問佢取回版權,自己搵方法再印,但要俾小小時間我做野......








突然覺得自己好執著,其實係咪無咪算羅!邊個想睇,一定有人可以借到俾佢,唔一定要擁有,分享才是最重要,所以邊個無麻不甩,但又想睇,我仲有一本可以借俾大家!因為我有兩個好錫我o既老友,阿wing同annie都搵左本俾我!我可以借一本俾想睇的老友!想睇就出聲!

都係放下最舒服~`

29 comments:

Bizarre2love said...

我想借。
電子書也是進步的一種,環保嘛,你知道有多少人想看你的書也是一種喜悅。我覺得借書也挺浪漫的,沒有多少人會借書看了。

Jamie Wong said...

我想要2本~堅持想擁有~
繼續EMAIL去出版商~

Wing Chow said...

我覺得我算係執著架...
開初週圍去書局搵...
搵唔到諗住上網搵二手都殺...
再之後send email去出版社,書局...
我同自己講無論咩方法我一定要一定要買到..
原因係你同我講你自己都無...
所以就算我自己買唔到...
都誓必要搵到比你...

電子書雖好...
但可以將..你..本書...晚晚放係枕頭邊陪住我瞓...好好多~

希望夠二千人...大家可以買得番啦~

Jenn said...

認同"分享才是最重要"!
可惜人總是貪心的,當然想擁有一本.....
我會再次EMAIL去出版商聲明會訂購! =P

如真的沒法擁有, 我才去借~

欣賞你為這事所做的一切 ^^

Anonymous said...

可能唔係好多人出唻要求翻印,但就一定好多人想揾本書!我就係其中一個~

我自己有一本,但因為最近想買一本俾我的gag佬朋友,於是我問勻大小書商、書局都話無,去埋拍賣網都無,最後我在內地淘bo網見到!可惜我趕住飛,訂唔切俾佢.

我宜家身在德國,但繼續支持灘叔~
放下都好,起碼你已盡力了!
ps我真係好鐘意<>呢本書,好彩果陣無借到比男友,如果唔係分手宜家實攞唔返!!

Anonymous said...

退一步諗,買唔到或不加印也不失為一件壞事。這就令絕版"麻不甩"變得更有價值。

約克6)_(6

騷緋 said...

我是想睇的! 隨緣啦!可以排隊借、等電子書、或訂購。但無論怎麼樣我都在旁支持你

janjan said...

will not give up, I will e-mail the publisher again and ask my friends in hk to pick it up.

so clean said...

失望一定有,越難得到的越想得到,自己曾努力過,上天會比一個結果。你僅有的一本我想向你借吖,但好似不太好... 我會向天窗訂購多本,送比我義務教琴的小朋友們、補習的中學生們!! 我有做印刷的朋友,資料遲D比你!

Anonymous said...

是上Apple iBookstore嗎? YEAH~

king said...

灘叔,支持你另外搵方法再印,無論幾耐都會等你,因為我覺得一本書係應該實實在在咁拎上手睇先有味道!

wangelau said...

OH~ 等我滿心期待,以為仲可以書展買到添~

Ah Jul said...

我個人比較執著 ... ...
堅鍾意擁有 ... ...
「我在乎天長地久,亦在乎曾經擁有」 ga ^^

Little CC said...

我想借喎!因為以前買得太多書,家中無位擺,已經賣了部份去2手書店,剩下的全捐到救世軍了,而家好少會買書,能夠借到黎睇就好了。但係......點交收呢?
littlecc33@hotmail.com

T said...

i would love to borrow, but i live in canada :-/

龍兒 said...

睇書系要拿住本書揭下揭先有感覺,但如果無,電子書都系個辦法,至少有得睇。

leungyiuchuen said...

Dear uncle beatch,我好期待出第二集啊!
我是新加入你的 fans, 請問有無得留言請教你一d野架?

said...

可以借我嗎、我想看。
麻煩了。

有電子書不錯啊,總比沒有來得好吧。
有時候沒有就沒有、你求也沒用啊! 

玟20100630 2126

said...

其實呢d執著都係好事
show到您對呢件事既堅持同專重同喜愛
大家做左咁多都係希望得到您親手創造既一本確確實實既書
雖然而家咁睇未必有機會再出
但係大家都明白
呢個係大家所為它邢付出的 為您而付出的。
uncle beach加油 雖然我都冇您呢兩本書
但我會努力搵人同我分享:D

Wing said...

hi hi unkle beach:
我想睇,但會SEND E-MAIL去天窗訂購!!
Always support you!!!

Lib said...

灘叔,你兩本書我都有呀...不過冇你簽名!!
你記住post你幾時出新書+簽名會!

Evereclipse said...

我都好想睇! 當年出既時候我o係英國...

其實愛書的人, 始終會喜歡擁有, 而且更加喜歡拎住本書揭揭下既感覺.

電子書始終唔係o個回事呢.... 冇左"睇書" o個種感覺.

annielks said...

但電子書不及原始的那樣耶。
期待你的新著

Anonymous said...

Hi UnkleBeach: e-book would be a great idea. There are over half million iPhone/ipad users in Hong Kong. Plus the up and coming Android market. You can do the math.

One good thing about e-book is that you can read it whenever you like. I may not bring the "愛情補葯黨" paperback to a date. But if the e-book is in my iphone I can read it anytime, anywhere, and with anyone.

Maybe you should publish your next book via ibookstore directly. No more b.s. from the publisher....

e.w.

Chris said...

我都想買番一本, 始終拎住本書睇會好d, 有一種閱讀既感覺.
我會send email 支持重印

Anonymous said...

我有你兩本書呀, 一本仲有你簽名ga...:D
ebook 都好la~~~~
不過最好你有新書出~~~~add oil~~~~
MB

TON TON said...

我想睇都想要

仲未習慣電子書高科技都係覺得拎住本書最實濟

小桃 said...

我好想睇ar....澳門搵吾到ar....

Unknown said...

滩叔,我地广州嘅读者都非常希望你嘅书可以翻印,至少我身边唔少人系甘认为.我去香港行左好多书局都唔见有得卖,最后都只可以系图书馆借阅,连同朋友分享都唔可以,支持你重新出版同继续写书啊!