6.23.2010

Just Enjoy this Moment~`

10 comments:

janjan said...

Rainbow:}}}}}}}}

K said...

我都係屋企影左同一張相, 我懷疑你住係我樓上...

pvc said...

我以前响IFC返工都見過一次彩虹,真係好靚架!宜家住呢度間中都可以見到,都好靚仲好粗架!

當落雨嗰陣又出太陽,彩虹就會响太陽嘅反方向出現!都係我個佬話我知架渣...

小桃 said...

我諗起歲月神探...原來真係有兩條相反嘅彩虹
thanks....Smart Beach ^__^

bone said...

香港?

Unknown said...

其實今日係出現左2條彩虹架...好靚~

Anonymous said...

我在元朗也見到double rainbow, 好正!

龍兒 said...

彩虹同愛你的人一樣,可遇不可求。

said...

so good ;<
如果一生中可以見到一次
就滿足了

Fion Mui said...

個日好似人人都見到..係我見唔到咁.....