3.25.2010

成功



收到麵包天使的新消息,相片連口訊 「我不停祈禱,終於收到電話,說骨髓不吻合......有點失望!」,我叫麵包天使影一幅相表達對整件行動的心情,她影了以下的那一幅相,說可能相不達意,但她其實是想「麵包天使識得望遠D,或者係搵下其他需要有幫忙的人!」最後麵包天使跟我說「對不起!我失敗了!」


妳並沒有失敗,妳已經好成功把做天使的訊息傳開去,望得遠一點,幫得多一點,放心吧!其他天使已收到訊號,好快會出手相助,妳安心去幫助其他人吧!不要給一次挫敗而影響妳!

8 comments:

Wing Chow said...

對,她沒有失敗,因為天使已經發出正能量啦!

龍兒 said...

雖然不吻合,不過你一樣可以救其他人,加油啊,天使。

pvc said...

"識得望遠D"做人應該...盡量可以...是這樣的!

Anonymous said...

My dear Angel,

....."有點失望", 因為, 上天已安排了另一份"有點驚喜"... 不需期望, 也不需要等待. 平常心就足夠!

共勉之, 加油!

cLOLia said...

有助人既心係好既開始, 行動係好好既榜樣!結果好多時都唔係最重要。麵包天使要加油~keep it up!

lpp said...

灘叔, 今晚睇左志明與春嬌喇!!!好果PART好搞笑呀....DA咩SMOKING, 哈哈哈哈

janjan said...

I believe outreaching the helping hands is a continuous matter (for all angels). Keep going!!!

Anonymous said...

有心做天使,就已經係天使。