11.16.2008

又三年....


據說現在三年就是一個 Generation,但我這輩老餅,三年時間可能大部份都是過了之後才察覺!時間過得很快,有時回看才知道自己及身邊的人已有不小改變,又或者,幾年過後,我們驀然發現,我們還是我們,已經不會有大變!


前輩常說「人大定了,就不會有太大變化,三五年也是同一個模樣!」

大時代口號是「改變」,但我們卻絲毫沒變,是諷刺,還是我們太落伍?

其實如果一切安好,又有誰想來過重大「改變」?願大家都可以千載不變,就算容貌變,心態變,身份變,位置變,角色變...只要你跟某些人依然不變,那就已經心滿意足!

9 comments:

Anonymous said...

同意!

Unknown said...

心滿意足 ~ :)

Anonymous said...

笑容好似比以前小了點吧~

Anonymous said...

只愛粗脾男......唔係, 係粗肶男!

Low b said...

Beach...you don't havea big big chnage...so no worry!

只要你跟某些人依然不變...this is very important!

欣欣 said...

笑容比以前少咗..只係因為面上既肥肉多咗.

啲腳毛同埋頭毛無少到咪得囉!!

Anonymous said...

灘叔, 跟你的朋友比較之下,你真的No Change 呀! Keep 得好好丫!

Anonymous said...

我冇返香港三年,呢次返嚟都覺得呢度變咗唔少,雖然某啲地方無變,不過我個看法變了...1

pasLeSweetie said...

只要心境不變就會心滿意足x100000...