11.13.2008

血拼前夕



好想「血拼」這句話其實係家下時勢唔應該講,但我認為做人更加唔應該講是「假話」,我係想「血拼」!怕咩認~`但到現在仍然未行動,原因當然係等SALE!我知已經有店鋪開始有private sale,不過只要你聽過佢講解一次之後,你會無晒心機去拼...

「買一件七折,兩件六折,五件以上半價,如果總數超過一萬,就可以四折,買夠二萬有三千圓現金禮卷,用現金禮卷買滿七千,可以獲得七折,買滿五件再半價,總數後過一萬再八折,買滿八千又送一千現金禮卷.....」

你聽完覺得去「血拼」比看赤川次郎的推理小說更費精力,所以我終於都未出動!但相信不出十日內,再覆雜的遊戲規則都難不到我,因為再唔去拼,我驚會爆血管!今日我就忍住你先!係網上搵住d野買頂住先!

上面把遮唔算靚,但唔知點解覺得有一日要送禮物俾DR.HO,我覺得送呢四把遮俾佢,簡直絕!





Martyr 是一個功能很簡單的即插型小壁燈





我會把佢個頭轉做第個顏色,不過一定唔會係紅色,太似「地主牌」



可以有地擺放呢個鐘,証明擁有到好大個空間,無論是自己屋企,公司都好,有日可以把它放出來,証明你已經「大左!」不過最有可能唔係地方「大左」,而係「飲大左」!否則買咁大個鐘來做乜!

泠靜,血拼前夕,最易出錯,忍手! 共勉之呀!各位~`

4 comments:

Anonymous said...

Martyr即插型小壁燈可以係邊處買??好得意!!

Anonymous said...

全場789折,照殺! H&M X CDG 排7粒鐘,照殺!搞到無折都人頭湧湧,個市有救,大家快張開你的,交出你的! YEH!...... 不過都係要先停一停諗多諗,唔好搞到浪費資源!GOD BLESS US!

Anonymous said...

個即插型小壁燈好得意~~~

Anonymous said...

太遲啦..我已經出咗事