8.09.2008

飯局尾聲,奧運開始~`











很小跟電台同事吃飯,基本上我很小跟大班人吃飯,本來都係同 迪偉、謝茜嘉、林慧美、阿Bu加多幾位電台PR美女,巧立名目賀我生日食餐飯,但有迪偉,就自然會引到好多人出動,阿芝又來,阿deep又來....終於搞到一圍檯都唔夠坐,熱鬧得我有點吃不消,感謝各位給我的熱情,收到晒!

飯後再上迪偉家,查實都是 第一次,大家沒有巧立名目話上去繼續睇奧運,開宗明義,就是上去繼續飲及開局,雖然大家心都不在奧運,但看到李寧點起「聖火」,我終於忍唔住歡呼及大力拍掌,一時間,屋內眾人亦按捺不住情緒,大聲叫「好!」、「為京奧飲杯!」



我估如果我安坐家中,可能會叫得更大聲,更興奮,然後飲多兩杯,倒頭睡去...但就會失去大班人激掌,互相抒懷,豪情碰杯,開懷暢飲的情景,這是難能可貴的,不過當我訓醒發現全副身家得番二十蚊,原來要得到呢d情景,真係要好貴!究竟邊個贏晒我d錢!?


我正式建議「射龍門」要列入奧運比賽項目!要贏一次比羅金牌更難!

4 comments:

Sarah HO said...

Matt"
你好似唔多like咁多人一齊過自己o既birthday bor?...

櫻記士多*Ada* said...

哈...有咁happy就出咁多money架啦!
有時happy可以好貴架, 不過你豪得起嘅!

Anonymous said...

I remember you usually celebrate your BD quietly. Maybe it's good to hv a change this year.

Anonymous said...

似乎「射龍門」係你哋(尤其迪偉跟阿Bu)o既指定局~ I'm curious how to play it??