8.17.2008

月亮腸 Sausage jaai Up Meaning in front of My Exhibition

《月亮腸》

點題作 『月圓之夜,正是食腸之時』






















《吊你塊牌》

『同一個天空,銅鐵唔同命』

















《Multi Tasking》

觀賞引導:click細去欣賞,留意兩點,雙眼、雙手

『打工仔必學!訓住做其他工作!』





















《愛水》

『愛情不會在你渴望時出現,就像你口渴時不會出現礦泉水,會出現都是毒水!』



















《Tunnel》

『這是我多年來,每次聽了Dinning room 的 Tunnel,腦裡面的畫面』



















《強哥》


『強哥企定定打保齡』 猜廣東話四字俗語,謎底在下一本書揭曉




















《三個喪笑 兩副眼鏡 一條利》


『笑到見牙唔見眼,我見得多,笑到見條利唔見眼,我真係第一次見』



















《銀河下漫步》


『原名是銀河下的阿慈,定係七妹?由於無法肯定,所以只好改名』





















《絕》


『一幅相內,有食有飲有大名星, 絕 對符合港式要求,至緊要多,多就係抵』




















《 見得到的呼喚》

『唔該!叫左杯凍奶茶好耐仲未到呀!』

































《真相》


『表面上我是受到暴力襲擊,實際上我是得到英雄出手相助,力保雙下巴消失!凡事都不能睇表面!』
























《主角》


『被影的是主角,還是影人的是主角?』 我們都總是搞不清自己的身份





























《Contact》



今次exihibition最喜歡的一張相,看著它總會令我說出電影Contact 結局時,Jodie Foster向著窗外太空說出的一句話

『It's so Beautiful!』























《林美》

放這一幅在最美,不是因為自戀成病,是因為這幅相背後的故事!這幅相是林慧美幫我拍的,是小數我覺得自己順眼的相片,於是我多謝林慧美

灘:好耐無一幅相,唔駛執我都覺得順眼

林:我只係會見到人地好的一面 ......所以,只係見到你的一個鏡頭咋...


『每個人都至小有一個鏡頭是美好的,你相信就一定會找到,向好看~`』


6 comments:

Anonymous said...

Unklebeach's private photo exhibition! Location - this blog:}} Great pictures!

jpky2727 said...

hahaha..I kinda like this phrase: 『愛情不會在你渴望時出現,就像你口渴渴時不會出現礦泉水,會出現都是毒水!』...絕呀~~

Anonymous said...

《見得到的呼喚》兩位主角交流得淋漓盡致,係最好o既一張!唔知杯奶茶最後有冇送到呢!? :D

Anonymous said...

仲有《林美》嗰張真係影得好好,你個雙下吧完全冇機會搶你鏡~

林慧美 said...

多謝你的欣賞,這是當日給你的生日禮物.
不過,你的最美,恕我不能影出來,因為,是你腦中的智慧
鄒凱加油

perztc said...

Thank you, Matt.