7.20.2008

Annchoi最大競敵



此妮子剛滿十歲,學影相三個月,每次見她我都問「點樣影得我瘦一點?!」,她每次都不厭其煩以堅定專業的語調回答我 「只有一個方法!你減到比上鏡更瘦!」
最近我將新書封面給她看,問她覺得如何?佢盤起雙手聳聳肩,不亢不卑地簡單回覆我「ok啦~`顏色幾特別!」,我想再追問關於相中model(我),佢已經遞起手「唔好要我難答啦!」,「咁妳下次幫我影得唔得?」她仍然是同一個答案「唔好要我難答啦!」


























果然有藝術家脾氣,大家又睇睇呢位up & coming o既攝影師o既作品


有玩構圖
有玩動感

有玩自拍






佢叫做chloe,佢應承書展果日會來幫我影相,唔知咁樣會唔會嚇怕左阿ann,定會逼阿ann再出功夫,總之受惠就係果日有份影相o既人啦!呢d咪叫「坐享其成」 羅!

6 comments:

Anonymous said...

「唔好要我難答啦!」嘩!好叻女!等我抄底佢先。

£oUisaNa said...

the last pic is really cool!

Sarah HO said...

海灘~
睇黎我覺得最受惠o既~應該係你bor!!!

Anonymous said...

婆婆好精神,好開心。小朋友真喺可以帶來很多歡樂!^-^

jpky2727 said...

I really love the last pics of you both...hahaha....the youngest photographer ever!!!!! COOL~~

Anonymous said...

灘叔~~我係美國,有咩方法可以買到你本書啊??