2.16.2008

當陽光仍是燦爛時.....



已經很久沒有見過陽光,已經很久不能走出露台伸懶腰,已經寒冷了半個月,已經証明全世界的天氣在改變,距離香港落雪的日子不遠矣! 等到死之前我都會等~`



無錯!我肯等,你咪即本四月先開晒羅!不過在心理上,我已經嚴重沾染了「桃花」咒,兩個時辰內,一定會慘遭妙齡火竦型妹 謀財騙色,仲可能唔止一個....

等待受害的感覺很差,所以我決定主動出擊,見人就撩,見人就媾....



回到電台「團拜」,人多勢眾,好快我就成功拖住一件,佢仲死都唔放手,係咪好似我?佢原本戴鴨嘴帽,無戴眼鏡,根本就係少年谷德昭,加下都同我有兩分似,所以幅眼鏡好重要架!你最記得,最認得,還是我的「眼鏡」 ....

之後我請佢飲汽水,仲錫左佢一啖,咁應該應左「謀財騙色」咒喇掛!,但細心想仍然有點心虛,還是四出再找找受害的機遇....

我已經有十年沒有走進SOGO去,十多年前,我力追一個在那裡的女SALES,一個星期,至小有八次,每次十二個鐘,徘徊SOGO上下,左右,明暗,濕乾的每一處,等她收工,那時我曾經想過改名成為 『鄒崇光』,她叫April,「所以你入唔到「三越」做!?」我估到今日佢都未明我呢個笑話,但我仍然 蘇拋惡芙 呢個笑話,我認為是A GaG!她不懂笑,是因為她不是A Grade的人....

So.....Go~`

只此我就無再入崇光


今日再去到,行左一層就即刻想走,無謂破壞從前美好印象,但我被這個機械人吸引住!,究竟如果按佢身上的掣,佢會有咩反應,行為,我見佢下身向正我,仲係黑人,真係無勇氣試,大家有時間又夠膽上去試試,試完話我知係點,謝~`


.So.....Go...
在時代廣場外,我的頭突然撞到硬物,好痛!係會痛到講粗口果種,我雖然唔矮,但搞乜要吊d野離地六呎咁近,「吊乜Q野呀?!」 咪就係呢個燈迷羅,我就無估過,不過大家一齊玩玩丫,但係答案要去番 現場先有,不過我估大家實估到啦,高高高`~ 唔好浪費我個頭的犧牲,「真係好Q痛,啄得好應!」

之後...之後陽光全失去,後來還下起雨來,心情一百八十度轉變....




當陽光仍是燦爛時,盡情去享受,但陰天暴雨來臨,耐心去等侯下一個陽光爛燦的日子再臨~`

11 comments:

Anonymous said...

月圓月缺 潮汐漲退 山巒起伏 陰陽凹凸
股市起跌 悲喜愛恨
浪濤捲起又退去,攀上頂峰便落坡,牛市過後是熊市,情緒高漲又低落。
得失對錯,屢敗屢戰,只可隨時作好準備,以平常心對待,迎接悲歡離合,邁向光明康莊大道。 老掉大牙的道理,事實往往不容易被認知。 漫漫長路,荊棘滿途,過程可以好辛苦,想放棄,卻只有自身的決心努力,才能走出低谷、陰霾。
旁觀者,安慰、支持、滋擾、搗亂罷了。

Anonymous said...

�o�˪�����, 3�ӭn�q�ж������v�X���{...... ���H��� �w�Y��Y���x30��۩�O? ����~~

cecipretty said...

一但身处风和雨,静待阳光再出来.

稀饭..

Anonymous said...

好大霧似的
呀灘蹲係到
好似被困一樣
神情又好似好灰 有心思咁

Anonymous said...

I am sorry, but I dont understand your's gag too,,, can you explain? or you explaind alread....=.="

Unknown said...

這個年假, 一兜友去了英國行吓, 本想感受一吓外國的陽光, 但可惜也是陰天...聽著〝不如不見〃...倫敦總依戀雨點, 更看不到的Brighton日落

Anonymous said...

to erica,
think about march in chinese then you'll know ~~

Anonymous said...

APRIL是四月的意思, 因此她不能去"三越"工作....... 明未?

Anonymous said...

That black model was an actor from the movie ''Blood diamond''.

Anonymous said...

點解團拜嗰日你冇著粉紅色!?

Anonymous said...

『鄒崇光』,hahaaha...this name suits you very much!! u are such "lang"Gag皇 ^_^