1.18.2008

大Project



通常傾大單野,都唔知從何開始,有時真係諗唔到「開場白」,就不如直截了當,單刀直入!

HOMAS是一間精品店,一間我朋友(MAMA)開的精品店,賣的當然是精品,即是什麼?什麼都有,如果你是我老友,今年有黎「人間有情Gathering」,收到我送俾大家果個聖旦公仔,就係出自我朋友呢間HOMAS

前幾天收到MAMA 電話,話有禮物送俾我,「又有?!」,因為她很喜歡送禮物給朋友,看見覺得適合的,就會買下送給朋友,「妳會唔會覺得某架名車,某座豪宅適合我,也會買下送給我!」

HOMAS地址 『謝菲道 501號,銅鑼坊RED MALL ,總統戲院間萬寧向前行,投注站前,得一層,SHOP95 』

妳呢個回覆令我覺得,落到妳鋪頭可能就見到妳已經買左架AUDI送俾我,於是我第一時間撲落佢間鋪,收到是下面一大堆的東西...








自從公開左我O既「龜取向」之後,一半以上收到的禮物,都同龜有關....「幾隻夠啦,駛唔駛咁大袋呀?」
「送俾你送俾的《老友》」

「嘩!乜咁有心呀!」

首先假設各位老友有興趣想要,用咩方法送俾大家呢?係咪玩遊戲呢?然後中獎去邊到取,電台?為左隻咁野走上廣播道取?

咁假設你地有興趣,願意玩遊戲贏左仲肯上廣播道取,但玩咩遊戲呢?


我地商量過之後,有左決定,個遊戲就係大家諗個遊戲出黎,最好玩O既四位,可以得到每人半打,講到好似叫田螺咁,咁如果你有良心,咪可以分一兩隻比其他老友,點交收就你地自己傾,可能因為咁,製造出一段浪漫邂逅...Yeah~`

咁自動留Game羅喎~~` 高高高~`




呢份係聽日送俾表妹結婚O既禮物,都係係HOMAS買,大家如果行開去,又上開去睇下,仲咁岩睇中野想買,記住話「鄒凱龜介紹黎!」 MAMA話會打拆俾凱龜老友! 高高高~` 撐`

9 comments:

Anonymous said...

最源遠流長,老少咸宜,無分疆界0既遊戲...估龜龜! 真龜龜,毛毛龜龜...估圖中有幾多隻龜龜!

櫻記士多*Ada* said...

唔...可以在電腦度玩既遊戲又可以一齊玩既?估龜仔都唔錯啊!! 不如寫有灘叔做既戲名啊!

櫻記士多*Ada* said...

漏左講...你都幾有心思喎,排左MAMA公司個名出來哈...哈!!

Melody said...

GAME 1) 不如玩幫D龜龜改名...但要用我地最喜愛既食字GAG...

EXAMPLE: 不醉無"龜"

改得越多..越食字越好...

GAME 2) UNKLE BEACH 可以影幾張龜龜們唔同FEEL 既相...我地當好似四格漫畫咁填對白同STORY LINE...最正就WIN

Anonymous said...

既然係龜,就寫人類對龜既三大誤解啦

Anonymous said...

我想玩無聊IQ題! 延續三姑精神!

Bjørn Vervik said...

How about a nice little turtle slogan competition.

Anonymous said...

well, I think is time to thanks those "OVERSEA FANS" who's bought ur book, support u every post and just couldn't attend to ur last gathering becos they are OVERSEA. ha ha ha ha ha ha! Don't forget ur oversea supporters!!!!!!

unklebeah I want one PLEASE~~~

From
daidai@aus

Anonymous said...

不如估果堆小龜有幾多隻..