1.06.2008

勃勃



病左成個星期,打電話給好友撒嬌

『我食左成個星期藥都唔好番!我應該點算好?』

『食藥唔好...不如試下...食飯!』

『我病到咁咁,可以食乜?!』

『你病成咁,梗係襯仲有機會,食自己想食o既野啦!』




以前睇電視劇,d親人有絕症,個醫生都係咁同佢地家人講,『多d時間陪下佢,去佢想去o既地方,食佢鍾意食o既食物,最緊要令個病人開心....』

感謝好友,It really WORKS !



病的時侯,能夠見想見的人,吃喜歡的食物...揀喜歡的酒杯...




飲喜歡的酒,然後半醉時,找你最喜歡的按摩師,一覺醒來,精神爽利,自信心返晒黎!


你睇,連佢地都咁朝氣勃勃!外面好好天氣,無論你處於咩狀態,出去走走,俾陽光晒一晒,好過匿係屋企睇色戒! 佢兩個咪就係睇到咁朝氣勃勃羅!

10 comments:

Anonymous said...

wish you and turtles are always 朝氣勃勃!! Glad to know unklebeach is recovered:}}

Anonymous said...

hahaha...i just love what you did!
nice~
病的時候也不會待薄自己﹗
unkle beach 萬歲~~~~

Anonymous said...

乜醉心係你最喜歡的酒咩:> 因住飲飲下醉心要食救心! 哈 :D

Melody said...

BEACH

我同你差唔多...之前病左一個星期, 個鼻都仲係塞到死...

到尋日要同D小學同學GATHERING之前..D傷風好似去左冬眠咁..完全唔見左...

SO 我照去打邊爐..照飲我既BLACK LABEL!! (OK..押韻wor)

祝大家都身體健康,朝氣勃勃!

Anonymous said...

病係最辛苦的,康復係最開心的!

Anonymous said...

take care~
GET WELL SOON!

Anonymous said...

灘叔你真係幸福!!!!
病都可以食壽司....

Anonymous said...

係個女闆娘能醫百病至掛!

Anonymous said...

哈..硬係覺得嗰句"你病成咁,梗係襯仲有機會,食自己想食o既野啦!』" 係阿ann choi講咁..hahaha..係佢啲句子會咁精益求精..hahahaa...祝你快啲好!!!!

好耐無係度留言喇...

祝大家都唔會用motorola
heheee

Anonymous said...

十二月病足三星期, 日日戒口, 辛苦到呢~

之前試過唔聽醫生話, 咳咳仍然食雪糕, 結果越病越重....