8.15.2007

最後......




Brett,多年來,無論你是什麼身份,我對你的愛從來沒有減弱過,你依然是我唯一會迷的人,但由於年紀漸大,精力有限,要我再花巨大的氣力,再去找你的好處來愛,我開始力有不逮,不想有天只看到你的缺點,又或許為了逃避,努力懷緬從前美好的印象,所以還是在最美好的時刻分開比較好.....

昨晚,我坐在第三行,清徹看到你用身體去辯証別人對你的誣蔑,你依然是纖瘦得有點可怕,老了,但仍然迷到萬千,我的同伴跟我說 「只有他才可以令你睇show 跳舞!」

「Beacause this is the last DANCE!」

我千辛萬苦,托豁達MINI,完show後帶我入後台,找他簽名,拍合照,想起可以跟你這麼接近,我就更加肯定,以後會不再見你,超越了應有距離,看得太清楚,我就會醒,以後不再迷!

I am ready!

Brett的聲音很「爛」,無法唱到他的「招牌高音」,試想想,一把老牛聲唱 The Wild Once 最後一句「....Running with the dogs today....」,其實都聽得好難聽!更加上他第二首歌就開始玩,遞個咪給觀眾唱這種「渣流灘」技倆,太搵食了,失望!

演唱會最後以Suede年代的「Beautiful Ones」結束,我走到後台的入口外,看到紅髮MINI揮動手上的PASS ,我急步跑到她跟前,「我還是不想跟他近距離見面,不好意思,浪費了妳的苦心!」

MINI呆在當場 (真的不疑意思)

「ARE YOU SURE? WHY?」

沒什麼原因,我只想到最後還跟他保持最佳的距離,同時驗証,BRETT,其實我依然很迷你!但我相信以後都不會再看你了~`

15 comments:

Unknown said...

thats what Wyman says all the time.....keep your distance then u dont get disappointed.....

a temptation so hard to resist....

Anonymous said...

這一刻的距離, 就是世上的最美

Anonymous said...

對啊﹐有時迷戀一個人可以去到一個不能想像的地步﹐但其實並不認識真正的那個人﹐所有喜愛的可能只是自己幻想出來。
到真的有機會去認識時﹐可能就會縮。
因為要去面對真實時﹐如你所說﹐看得太清楚﹐會跟自己的認知相距多遠?
因為一切都是自己的情願﹐於其夢想破滅﹐不如藏喺心底﹐歷久常新﹐就咁保留住呢份渴望希冀。 得不到永遠是最好的。
(n年前的親身體會)

Anonymous said...

十分同意,無論喜歡的人和事,都應該保持一點距離,太近就會無左幻想的空間同埋失去最美好印象。
『...有時激情捉o係手裡面會化為灰燼,反而藏係心底可以歷久常新...』

櫻記士多*Ada* said...

灘叔:
I'm sorry 又一鐵證:幻想是美麗,現實是殘酷!!但請你繼續幻想,因為這是我們生存的動力!

Anonymous said...

『其實我依然很迷你!但我相信以後都不會再看你了』

有時太愛一個人, 也會有離開的衝動。
愛得太深, 就放手吧~ 留個美麗回憶, 好讓他日懷緬。

Anonymous said...

我同意吖,如果同自己迷o既celeb有過近距離接觸或見面,之後個感覺會淡咗甚至可能會完全失去,所以我冇去到你個簽書會可能都係好事嚟架..哈哈 :p

Anonymous said...

岩岩買左你本書,聽D朋友講先至知道你有寫Blog既,所以第一次時間上黎睇! 好正呀!返工朝朝聽你做節目,好開心~好好笑!!
你好呀~「華D」! hehe)))
距離 ~ 作為一個Fans,同偶像有d 距離係好d! 你既決定係岩既~!!!!!

Anonymous said...

睇完你呢篇blog,完全好似我!作為你的背後粉絲,上次好勇敢地去左你既簽名會,心情著實興奮,但我亦已告訴自己..不可以再見你啦,好似超越左粉絲同偶像應有既距離.

但anyway,個心依然喺你度 :p

努力呀!

Anonymous said...

-helenato-

我無聽佢d歌,
但話哂國際級,
知佢單飛出黎唱.

嗰日佢身體可能有病,出狀況吧,
唔係點會唱到聲都沙,
咪將d即時情緒又擁上心啦!
比個機會人,等同比個機會自己.

Anonymous said...

unkle beach
it's [beautiful ones]!!!

anyway, i love the old Suede

Anonymous said...

令人傷感的話題,也勾起人不少過往的回憶。
人和人相處,最難的就系穩個個所謂的距離吧。
多謝你的歡迎,開心!

Anonymous said...

灘叔叔,原耒你昨晚去咗睇Suede,怪不得check 極都唔見你有新文章啦!

你好迷Brett 其實都可以代表你好迷你自己的一個年代,而聽到佢D歌嘅時候,往往都會有一些回憶,可能會係開心,失落,瘋狂,迷戀.....今次我睇你講到佢「揸流灘」咁緊要,佢 in a way 己经毀滅咗你一D 回憶啦!

迷一個人,有時真係唔淨係迷個人...

Anonymous said...

海灘 :您真係好有性格好特別呀~~~~~~ 芷君上

Anonymous said...

我對suede既認識不多, 只知道他的假音唱得好好, 而且歌曲都係一些很懷舊感覺的英式搖滾, 但人始終敵不過歲月的流逝, 原諒他, 讓他永永遠遠留在你心。