8.28.2007

真的需要.....




去箍牙~`` 同埋......







避開迪偉~~` 哈!

12 comments:

Anonymous said...

灘叔, 係咪真係想箍牙先, 我介紹一牙醫診所比你, 佢做d牙科服務比市價平一半, 因為佢地是非牟利既, 我都想箍wow....我地兩條牟利一齊去呀不如.....

林慧美 said...

哈哈哈...

但我發覺,你都唔係唔開心個喎...哈,唔通你心中有鬼??

不過,身同感受,共勉之...

櫻記士多*Ada* said...

灘叔:
1)我唔贊成你去箍牙架!每教緊一次個牙箍都會痛幾日;加上會口齒不清!你痛我都心痛啊!唔使箍啦,千金難買小箍牙嘛!我鍾意你現在個look!
2)每發覺迪偉lee輪好多相都係咁,不輪男女喎!請問余先生是否正值"寂寞難耐"期呢?哈哈!

Anonymous said...

灘叔,唔駛去箍牙啦~~你sell才華架麻!

Anonymous said...

海灘你真係去整牙呀?
其實時間上,需唔需要1-2年呢?
迪偉對你好似有d情意結喎......
haha

Anonymous said...

好卡娃兒嘅大板牙啊!
咀咀時有無試過同對手撞呀?

Anonymous said...

呢個就係50年代老師碌?

Anonymous said...

-helenato-

你個款睇黎有d欲拒還迎,
係咪好enjoy余迪偉
哄埋黎個種feel呢?

依家你靠張咀返工吃飯,
箍牙會唔會開唔到咪呀.

Anonymous said...

你到底對迪偉做左啲乜, 搞到佢見你就咀...

Anonymous said...

余迪偉咁似我個friend o既

佢每次gathering都會有張咁o既相 :D

Jenna Michelle said...

I wanna take this picture with you too! stay away from him, i'll be his substitude!! hehee

Anonymous said...

Always support 灘叔 and 迪偉, I love both of you~!