8.05.2007

說不出的.....燦士芳




好耐無覺得有個睇戲餐單,自己是咁期待,星期五跟朋友飯後,看了TRANSFORMER,我唔識講好唔好睇,我只是會說,不是我杯茶!如果你亦覺得燦士芳 麻麻地,我就會坦白和應,「我直頭訓著左!」

反而,「說不出的....秘密」是一部令大家「醒一醒」的電影,導演好清楚要留低「簽名」,要各位觀眾下次一見到是他名字,就有信心入去睇,自信、野心比「四大天皇」的吳彥祖更大,一部味精A貨韓片加無數日本校院片,可以在他手上,變成近期話題作,單是個ENDING已經收「話題性」及「宣傳性」功效,行家一出手,便知有沒有,高手也!等再睇戲~``

13 comments:

Anonymous said...

唔通口味享受唔同野
所以無計的吧
你果舊野.......坐飛機用架?
訓覺用??.....
好大對喔.....

Anonymous said...

唔駛瞓咗咁誇張呀! 睇特技好正喎...
周董的導演手法係有啲料﹐雖然睇過咁多日、韓電影後﹐會覺得有啲似曾相識。 但他令我一路睇一路在諗秘密係乜﹐結局會點扭。
桂綸鎂只能說有氣質﹐現在大咗好似「愛上蛋白質的女孩」嘅女主角。
反而戲裡另一女角好靚(忘了名字)﹐好似金泰喜!
那對...係咪搞鬼的生日禮物?

小朱飛刀 said...

Transformers,或多或少能滿足了兒時夢想, 不愛看機械人的我看過後也愛上了.

說不出的秘密, 仍未看, 最初對周董有所懷疑,亦以為是純愛情片, 有點抗拒,怕太摧淚...但見各人大讚, 心動了.

coming會看暗戀桃花源(己多年沒看話劇了) 知道將一定大喊大笑, 未知受不受到呢...


p.s.你對野好大對呢....

Anonymous said...

乜咁大對野呀灘叔~~
你真有「空」喎!

Anonymous said...

hey..係「不能說的秘密」呀~
咁你姐係覺得套戲好睇定唔好睇呀??
我都寫左d感想o係我個blog呀..唔知你(地)認唔認同呢?!hee=]

p.s. 我第一次留言架~haha~~hello uncle beach !!

DOUBLECHIN™ said...

yahoo小知識話你知, 走去search下yahoo movie d review, 你會見到, 頭十版的影評全是5粒星, 只人一人rate了四粒. 勁

Anonymous said...

-helenato-

算唔算物極必反?
太大啦,
幫"佢"打番個格仔啦,
好唔好?

小風 said...

呃....糟糕,...我同盧覓雪一樣笑足全場耶...((就係燦士芳麻囉~))
^_^" 可能因為我細個都有睇過少少然後又勁buy佢d變身場面囉~~~

呵呵~~
至於阿周董嘛....maybe會等vcd再睇了...純愛的世界感覺上不用入戲院(sorry >_<)
但係天堂口的海報已經讓我想買飛了>////<好啦,對靚仔偏心都係重點..

Anonymous said...

transformers唔好睇咩??
我有衝動睇第2次喎=.="
反而對周董的戲興趣不大..不過見好多人都話正..可能都會入場睇

Anonymous said...

我近期都睇左3部戲:
《Transformers》:悶到訓左!中場想走。
《男兒本色》:比我想像中好,可能係無期望,起碼無乜悶場,雖則故事一般。
《不能說的秘密》:估唔到周生真的幾利害,對他有點另眼相看,推介!

Unkle beach,借黎攬下丫?...hehe~

Anonymous said...

灘叔,《不能說的.秘密》我都睇左,
超認同你既講法!
仲有,張相好搞笑 哈哈

Anonymous said...

灘叔灘叔!!

呢舊野好過癮wo!!

係邊度買架呢~~!?

Anonymous said...

看到你手上的mimi,令我很想看看「不能說的mimi」啊!既然不能說,會是更大更大的mimi吧?

cc