5.30.2010

New Moon


很久沒有試過,看那套電影的時侯,就決定一完場就立刻去買那部戲的SoundTrack,然後一直聽都唔厭,上一次有這種魔力,已經是「Lost In Translation」,呢隻「New Moon」SoundTrack真係好勁!,聽咁耐一d都唔厭!
我唔鍾意「Twilight」,但好鍾意「New Moon」,可能因為呢集由Bella出發,乖女愛上吸血彊屍,就等同富家女愛上古惑仔一樣,這種「天若有情」式愛情故事,一定浪漫淒美,再加上d迷離音樂〈http://www.lykkeli.com/〉,〈http://www.youtube.com/watch?v=g13z1Kfmp5E〉
隻Soundtrack,我每日至少聽一次至頂到癮,一邊聽腦海一邊出現戲中畫面,同Bella同步去追憶男主角 Robert Pattinson每一個型到爆的畫面!我認為Robert Pattinson一定係新一代Johnny Deep,甚至會超越「哥」成就!其實我認為唔係甚至,係一定會超越!



我刻意係未睇「驚動了愛情」之前,發表對Robert Pattinson的高度期望,係唔想睇完之後會有所動搖!所以大家就算睇左,都唔好話我知「好唔好睇!」等我自己去發現!


未睇之前,繼續睇我的「New Moon」,聽我的「New Moon」,突然覺得自己好Edward Cullen!又唔駛噓,無人話「吸血彊屍」唔可以係肥,「吸肥彊屍」專吸人d肥膏,所以至搞到自己變肥屍,掂呀!呢條橋直頭拍得啦!名都諗埋,就叫「Fat Moon」 啦!

12 comments:

Wing Chow said...

我like"Fat Moon"喎^^

fionne said...

imagine到New Moon張poster係你同bella,發imagine日出前身體發出閃閃光芒,已love到暈啦!咁月圓之夜比你呢個彊屍吸血,我死都死得眼閉!

janjan said...

I love your new title "FAT MOON"!

scarred v said...

其實我唔明吸血新世紀有咩咁好睇,除咗特技,男女主角係咁擺個chok樣,第二集睇到我想割櫈...
至於Remember Me,反而OK喎,結局鋪咗個twist位。

mo said...

The ending of "Fat Moon" will probably be you as the first vampire that dies because of high cholesterol. Hahaha!

mt said...

前日我都睇咗 New Moon,有點意外,我都喜歡 New Moon多啲。

Fion Mui said...

remember me 睇張poster都好似好正咁~~ 呢套我都會入場睇呢~~ ^^

SIUREN said...

吸埋我個D呀喂 :D

龍兒 said...

New moon已經睇左,但另一出未睇。發現自己已經移情別戀了。我E家鍾意狼人多D。

Aki said...

相信當你睇完「驚動了愛情」,除一份感動外,重會發現佢離譜嘅中文戲名...

JennieC. said...

hi fat moon sir, 想不到你竟然會對Robert Pattinson 有如此的見解! 讓人想多加留意他。

喂 可能是先入為主, 我是真的喜歡Twilight 多很多! 當時我也是深深給soundtrack 吸引。我還記得那幕是從鳳凰城穿越樹林去Forks 的車程播著 Full Mooon bg music, 喜歡soundtrack 營造得 Twilight 詭異又神秘的感覺。嘻

ultravinz said...

連我女友都覺得 New Moon = 超悶~

We prefer Vampire Movies like Bram Stoker's Dracula & Interview with a Vampire~