5.09.2010

First time whenever I saw your Face~`



都唔好話俾咁多女圍,晚晚見住都係仔仔仔,真係女都好耐無見過,(迪偉唔計數),我興奮到無法按捺,腳都豎起埋!啋~`真失禮!




我覺得從前的妳肥一點比較現在好看,因為我認為有肉地的女人比較性感~`


不經不覺,已經識左佢十幾年,不過我仍然覺得「衫戀無限touch」的最好看!

人總是先入為主,所以第一印象是好重要,就算無法令人第一眼就愛上你,都不要讓人第一眼就開始討厭你 !

5 comments:

Wing Chow said...

希望你對我的第一印象都是好的吧!^^

kki said...

哈;d 灘叔成日見到仔都會厭

龍兒 said...

好正確,因爲人系相信直覺的動物。

Anonymous said...

agree.........
一樣可以apply 落去到老板同打工仔關係..
佢唔鐘意你.......一世冇運行.

audreybrenda said...

你個樣好小朋友^^,好似細路見到好多玩具咁
我都想比人第一眼就愛上^^