5.31.2010

給失意的你



XX
昨晚得知妳工事,私事齊失,一時間,磨碌又忙碌的我,想不到任何回應,當回到魂的時侯,你已經走了......
其實「失去」是一件好事,因為只有失去了,才有空位填上新東西,組織新的一個「你」,幾多人都恨突然間推牌從頭開始,但最後都係無勇氣,現在個天安排各種遭遇,令你可以重頭再來,就算你唔恨,呢d始終都係妳「福氣」,好好享受吧!不要「折福」呀!

終有一天你回望呢一刻,你會感謝所有令你失落過的遭遇,因為你已經從這些遭遇中成長,變得更成熟,更堅強,為那一個美好的「你」努力吧!

撐 下去X1

14 comments:

janjan said...

捨得;捨得; 有捨就有得!

mt said...

無需要因為失去而難過
我會因為曾經擁有而微笑

Fion Mui said...

某程度上...失去就是福氣~

Anonymous said...

睇完灘叔寫這封信好有同感,令我正能量番晒黎,多謝Mr Beach!!

teegie ting said...

對 , 沒什麼大不了! 你可能要遇到有點壞的, 才會遇到更好!

別處一樣有精彩的人, 好玩的事...別老留在一處不開心.

teegie ting said...

沒什麼大不了!
別處一樣有精彩的人, 好玩的事, 別老守在一處不開心

小桃 said...

We believe in everything that you can do...if you could only lay down your mind
btw..u look so cute~

小桃 said...

hahaaa....funny~~relly want to be one of u~~
thanks for sharing....Smart Beach~~~

Anonymous said...

愈失意愈得意

龍兒 said...

雖然唔知X系邊個,但我都會幫你加油噶。

Anonymous said...

從廣播節目中聽了你一句,好天氣在心中,將它放了落袋.多謝你.

Dan..

Anonymous said...

係ge, but need time to swallow it still.... So... Good luck to my freshly just lost her job good friend. Hope she will have a better future :)

Anonymous said...

Thanks....真得有所得著!
Annie

Anonymous said...

灘叔叔, 係我呀, qt芝士, 好耐好耐冇係度留言啦~ 唔知你仲記唔記得我呢 ?

舊年, 我正正經歷所有事情都推牌再黎過既情況, 心情失落到幾乎抑鬱。雖然我一直同自己講, 只要過到呢關, 我就會練成金剛不壞之身, 冇任何野可以難到自己。

今年, 仍然備受歷史困擾, 不過我發覺真係堅強左好多好多, 以前唔肯同現實妥協, 意志唔夠堅強, 依家硬淨左好多, 個個朋友仔睇死我會放棄既事, 但係竟然又撐到落去, 佢地都俾個讚我。

睇完你呢篇文章, 我會同自己講, 目前, 係我人生裡面最大既關口, 只要唔好放棄, 一定可以衝破。

好期待你本新書, 希望我地又可以再係書展到合照啦~ 不過唔好再寫錯個年份啦喎~