5.13.2010

緣份又到


收到天窗出版社的電話,說「愛情補藥黨」會出版e-book,仲話會有什麼icon係i-phone,facebook出現,各位i-phone朋友,記住留意留意,多多支持我!臨收線之際,出版社的R小姐問我「你幾時再出書?」呢兩年有人問我呢個問題,我通常都會答「我都諗唔到寫乜?」,但果刻我竟然不加思索就答「我READY架喇!不如妳聽聽我呢本書想搞乜...... 」然後我係完全沒有想過之下,用了一分鐘把我想做的告之,然後連書名都出埋,仲要聲明不要在七月的「o靚模展」搞簽名會.....
又一次証明「無計劃,就係最好計劃,要發生的事,未發生是因為時機未到,急也沒有用,不如去做其他事先,總好過齋坐係度浪費光陰,所以切記「與其坐係度發呆,不如等突如其來

16 comments:

騎暈你 said...

嘩~~~
比d壓力你先
萬眾期待呀!

櫻記士多*Ada* said...

唔好要我等咁耐...餓死人咩!!

melody said...

實在是太太太太興奮了

千萬分期待你的新書!!!!

fionne said...

我開心呀,真係好消息喎!我身心都支持你!你唔好鬆懈呀!我相信冥冥中上天安排晒d好嘢比你呢個心地嘅好人!

audreybrenda said...

好靚!上面那幅相勁靚!期待你的新書!

Winson said...

WOOO~~~YEAH''

Love your book Uncle Beach

pvc said...

版頂大相好正!你有冇留起你啲版頂大相比各位間中再番睇甚至比拼吓,大家投票邊張最正呀?

king said...

引頸以待呀,一定會支持你本新書!

Anonymous said...

等你本新書等到頸都長埋la~~~

期待......

Fion Mui said...

點解唔搞簽名會呀~~ 等你簽名個條龍一定係最多人架噃~~

btw~ 加油加油~~ 支持支持~~ ^^

wangelau said...

出書呀~~ yeah!!
超期待呀!!
等你 「書寶寶」出世呀!! *W*

龍兒 said...

確實,機會系留給有準備的人的。

LL said...

UB!!!!等左好耐喇..之前我買左你個兩本都未俾你簽名!定左時間地點幾住announce呀!

Jo said...

hi uncle beach~ i am sorta a DJ@ a chinese radio station in new york.. i used to have a gals talk show w/2other gals.. i was listening to your tonite's 1872 show.. LOVE ur 生命中不能承受的Friend's topic!!!!! we did that 2-3yrs ago. it really is a nice topic~

Unknown said...

"愛情補藥黨"<-死佬,連自已本書個名都打錯 = ="激死

Anonymous said...

「無計劃,就係最好計劃,要發生的事,未發生是因為時機未到,急也沒有用,不如去做其他事先,總好過齋坐係度浪費光陰...」

寫得好好, 多謝!