5.11.2010

望穿秋水


今日跟高層談論咁個演出的時侯,他說「講左通常唔會做,所以不如唔好講就去做吧!」,這個道理我當然明白,所以我通常都唔講,亦唔做,但人活到幾十歲,可以的話,講得出都最好做得到!所以我聲明,UB.COM仍然不間斷在進行中,係遲左好多!但信我好快好快就會面世,同到時你一定唔會失望!而曾經講過「418」事件,會剪輯成MTV,我無呃過大家,但負責剪片的好朋友,用超慢工去製造超細貨,所以過左成個月都未起到貨,幸好我仲有其他朋友肯出手,剪了一個MINI版,俾大家吊住癮先!拉落右邊有得睇!睇完鍾意記住留言,俾D壓力果位超細貨大師快D起貨!



OK!高高高`~` Go to Currently Playing~`

11 comments:

櫻記士多*Ada* said...

min版都咁好睇,我深信原裝會更好!唔好要我們再望穿秋水啦!條頸長得滯會斷架....

Melody said...

即刻recall 番美好的回憶
請繼續發揮正能量

快d啦快d啦
好想快d睇多d

janjan said...

Great to see all these happy faces!! Look forward to watching the original version.

美寶 said...

多謝你用我張相呀,
不枉我幫你執一執個mood呀~~
哈哈~~

Anonymous said...

嘩~多謝你用我張相呀~
不枉我幫你執一執個mood呀~
嘻嘻~^^~ 美寶

阿盈 said...

好正呀~睇番都會笑~好掛住當日的笑聲呀!!!
so happy

騷緋 said...

wow wow wow :) 勁! 正! 掂!

龍兒 said...

邊樹有得睇?

janjan said...

龍兒: just click on the play button under the chatboard on your right handside. Enjoy:}}

Season said...

好鍾意,怒啤做咩,跟住笑笑口放大放細隻勝利V,Yeah3,Tony 接左你手分雞,一路分一路食,好表現對自己好也對別人好的道理,條片令我見到原來星期日撞到的帶狗夫婦,真係灘友黎,今個星期日見到真係要打招呼啦,大師唔好要我地等啦,快D剪好你好我好大家樂!!!

小桃 said...

good...good...good...
go...go...go...