12.25.2009

吉7 二十四



阿Ann話出年唔搞PARTY,只係去人搞果D!算罷啦妳!就等如妳話飲過d靚酒,再飲d渣紅酒,就係想嘔同寧願唔飲,出面邊有Party好玩得過妳果度丫!


























大家知道露天飲酒同室內飲酒個分別嗎?
















































露天飲醉d人,行為特別奇怪




例子1:朝偉,王家衛御用化妝師竟然主動話要同我化妝,話我化女人妝好睇(當時迪偉未走)




例子2:憑「意外」得到亞太影展最佳編劇的司徒錦源竟然放低支筆,拿起個鉗不停燒牛扒俾大家食!而最大問題係燒得好難食,但仍然繼續燒,又無人阻止,我DEE!





例子3:右邊「六角」老闆娘竟然話自己似鍾舒漫,而大家睇下阿ANN個樣,再對比佢件TEE個LOGO,係咪覺得個Planet好有希望呢~


最離奇係呢位來處理燥音投訴的警察先生,一眼就認出我「你係電台主持...咩光....香港電台果個...李志岡!」 「咁都俾你認得出,今次DJ先生俾警察先生周到正!」「我認得你,不過你又有d似拍戲果個....又係唔知咩光架!」 「劉南光呀!Sir!」「一定唔係啦!唔知...鄧浩光...定吳浩光...」「係呀....好多人都話我似吳浩光...」「好喇!講番個投訴喇!你地真係唔好再咁嘈,再多一次投訴,就要拉番差館!」 其實我地咁嘈,都係因為你實在太 爆笑!

感謝你帶給我們的歡樂~



感謝妳 Ann,妳慢慢執拾羅喎~`

6 comments:

美寶 said...

Merry Christmas! ^^

Kaka C 510 said...

你就好啦灘叔, 玩得咁開心~下次記得預埋我呀!!聖誕快樂, 最緊要身體健康, keep住有得玩~kaka(家家)上

龍兒 said...

我的party就系響屋企訓教。

janjan said...

Wow, Outdoor BBQ with good friends!

Unknown said...

搞到我成個醉貓咁,我個晚只係攰沒有醉,太可惜,hahaha

Dada said...

wah, should hv join u guys!
Wanna see Ann got drunk again!
Ada