11.30.2009

Frozen



這部電影還未有中文名,但英文名「Frozen」,我就覺得改得好貼題,「冰封了愛情,才可歷久常新~」,正!






















我一個星期五晚都係對住一班仔,難得有機會一晚見到咁多「女」,話無野唔高興,你都話我「虛偽」啦!所以我怕咩話你知「我真係好興奮!!」亦都唔怕再坦白話埋你知,「最令我興奮都唔係班女,而係一個男人!」






星期六咁岩睇到有線電台二台翻做「情迷大話王」,我先發現上次同佢合作,已經係八年前,上次是演佢的朋友,今次亦不例外,正!








同黎生開工人是一種高級享受,佢係「精神領袖」,不但有自己態度及精神,仲不停會令身邊的人好精神!「想提神,去幫其他人提神!」

Janice Man有一個鏡頭,拍了十幾個Take仍未演得到導演要求,JM問黎生「有咩方法可以演到導演的要求?」黎生微笑答她「只有一個方法,就係唔好去諗有咩方法,繼續做,妳做到之後,就會知道係用左咩方法!」

「要convince到觀眾,一定要令觀眾唔覺得你係度convince緊佢!」

嘩~嘩~嘩~

我點會唔為你而興奮丫!









不知不覺,郭子健已經拍到第四部作品,時間過得真快,就像黎生所言「同時間競賽,會輸雙倍時間,同時間拍拖,會無輸無贏,真正的贏,是我們都忘記了時間!」同黎生「金句」一樣,有些東西,還是諗少d為妙!

10 comments:

Wing L said...

我唔係黎生fans,但佢d金句真係好正!! 撐!

Chi said...

That is a very very sexy shirt.

When can we expect this movie to be out

龍兒 said...

你成日都有戲拍,真開心。

vy said...

frozen
有點可惜...

Alexandra Ho said...

恭喜晒你..有好多 jobs..

你真勁 居然與 黎生通到 Channel ..............

騷緋 said...

我都為你而興奮:)

Y-Not a Leon Fans said...

Thanks Unklebeach 將「Leon精神」躍然於Blog! So interesting! Any more to share?

janjan said...

Ya, I'm happy for you to participate in this movie! I guess I've to wait for another 6 to 9 months to watch it's DVD:}}

Brian Hui said...

黎生就快生日,預祝佢生日快樂,我記得好清楚,因為同我是同一日^-^

ultravinz said...

衛蘭!!!? I'm so jealous~